رئال ۳-۱ میلان؛ کهکشانی ها فاتح جام سانتیاگو برنابئو
رئال ۳-۱ میلان؛ کهکشانی ها فاتح جام سانتیاگو برنابئو

رئال مادرید با پیروزی ۳-۱ مقابل میلان، فاتح جام سانتیاگو برنابئو شد. شاگردان خولن لوپتگی در این دیدار نمایش بهتری از حریف ایتالیایی داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کنند. تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که رئال مادرید به گل رسید. نفوذ دنی کارواخال از سمت […]

رئال مادرید با پیروزی ۳-۱ مقابل میلان، فاتح جام سانتیاگو برنابئو شد.

شاگردان خولن لوپتگی در این دیدار نمایش بهتری از حریف ایتالیایی داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کنند.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که رئال مادرید به گل رسید. نفوذ دنی کارواخال از سمت راست و ارسال او به محوطه شش قدم میلان، با ضربه سر کریم بنزما همراه شد و گل اول بازی به سود رئال رقم خورد.

اما این نتیجه تنها دو دقیقه پایدار بود و میلان در دقیقه ۴، توسط گونسالو ایگواین کار را به تساوی کشید. ستاره آرژانتینی روسونری که روی تعلل مدافعان رئال، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه دقیق و تماشایی، توپ را به گوشه دروازه کیلور ناواس فرستاد.

بعد از این گل بازی متعادل شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین دو گل به پایان خواهد رسید، گرت بیل در آخرین ثانیه های نیمه اول، بار دیگر رئال را پیش انداخت.

روی کرنر مارکو آسنسیو از سمت راست محوطه جریمه میلان بود که توپ در شلوغی مقابل دروازه به گرت بیل رسید و او هم با یک ضربه محکم، حساب کار را ۲-۱ کرد تا رئالی ها با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم دو تیم تعویض های زیادی انجام دادند و همین مسئله روی روند بازی تاثیر منفی گذاشت. ولی باز هم این رئالی ها بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند و در نهایت در آخرین ثانیه های بازی توانستند به گل سوم برسند.

روی پاس لوکاس واسکز، این لوکا مودریچ بود که با یک ضربه محکم دروازه میلان را تهدید کرد اما دوناروما توپ را برگشت داد. توپ برگشتی مقابل مایورال قرار گرفت و او هم با ضربه سر، حساب کار را ۳-۱ کرد و رئال با همین نتیجه به پیروزی رسید.