«راموس» باید خسارت «صلاح» و ملت مصر را بدهد!
«راموس» باید خسارت «صلاح» و ملت مصر را بدهد!

یک وکیل مصری علیه سرخیو راموس در دادگاه طرح دعوی کرد و مدعی شده او باید یک میلیارد یورو خسارت برای آسیب روحی و جسمی به صلاح و ملت مصر پرداخت کند! بعد از این که سرخیو راموس در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا خطای شدیدی روی محمد صلاح انجام داد و او را مصدوم […]

یک وکیل مصری علیه سرخیو راموس در دادگاه طرح دعوی کرد و مدعی شده او باید یک میلیارد یورو خسارت برای آسیب روحی و جسمی به صلاح و ملت مصر پرداخت کند!

بعد از این که سرخیو راموس در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا خطای شدیدی روی محمد صلاح انجام داد و او را مصدوم کرد، یک وکیل مصری در دادگاه طرح دعوی یک میلیارد یورویی علیه مدافع مادرید کرده است.

در فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم فوتبال رئال مادرید و لیورپول که با برد ۳ بر یک تیم اسپانیایی به پایان رسید راموس خطای بدی انجام داد و صلاح به شدت روی شانه‏‌اش افتاد و حالا این تردید وجود دارد که او جام جهانی را از دست بدهد.

باسم وهبا، وکیل مصری اما روز بعد از بازی در گفتگو با شبکه رادیویی مصری مدعی شده شکایتی تنظیم کرده و به فیفا ارائه داده است و از راموس به خاطر «آسیب روحی و جسمی» به صلاح شاکی شده است.

او در این باره این چنین گفته است: راموس عمدا روی صلاح خطا کرده و باید به خاطر این موضوع جریمه شود. من درخواست خسارت کردم و شاید این خسارت حتی یک میلیارد یورو باشد، برای آسیب فیزیکی و روحی که راموس به صلاح و کل ملت مصر زده است.