رجب‌‌زاده:زانویم نیازی به جراحی ندارد
رجب‌‌زاده:زانویم نیازی به جراحی ندارد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است که زانوی مصدومش نیازی به جراحی ندارد. مهدی رجب‌زاده در مورد وضعیت زانوی آسیب‌دیده‌اش گفت: من چند روز پیش برای معاینه به مطب دکتر ابراهیمیان رفتم و حتی قبل از آن هم در مورد وضعیتم با دکتر نوروزی صحبت کردم. نظر من روی این بود که اگر زانویم […]

رجب زاده

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است که زانوی مصدومش نیازی به جراحی ندارد.

مهدی رجب‌زاده در مورد وضعیت زانوی آسیب‌دیده‌اش گفت: من چند روز پیش برای معاینه به مطب دکتر ابراهیمیان رفتم و حتی قبل از آن هم در مورد وضعیتم با دکتر نوروزی صحبت کردم. نظر من روی این بود که اگر زانویم ایراد دارد آن را تحت عمل جراحی قرار داده و آتروسکوپی کنم، اما در نهایت این موضوع منتفی شد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: دکتر ابراهیمیان در سال ۱۳۸۳ زانویم را جراحی کرده بود و به همین خاطر برای معاینه خدمت او رفتم. دکتر ابراهیمیان گفت که نیازی به عمل جراحی ندارم و با انجام مراحل درمانی می‌توانم دوباره بازی کنم.

رجب‌زاده در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به میادین بازخواهد گشت، اظهار داشت: فعلاً که کارهای درمانی را انجام می‌دهم و زمان بازگشتم به صورت دقیق مشخص نیست. البته دوری من از میادین زیاد طولانی نخواهد بود و تلاش می‌کنم هرچه زودتر برگردم.

وی همچنین با ابراز تأسف از نتایج ضعیف ذوب‌آهن در لیگ امسال تصریح کرد: من امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به روزهای اوج برگردیم.