روسیه آماده همکاری با همسایگان سوریه برای مبارزه با تروریسم است
روسیه آماده همکاری با همسایگان سوریه برای مبارزه با تروریسم است

رسانه‌های خبری از دیدار رئیس‌جمهور روسیه با رئیس‌جمهور سوریه در پایگاه حیمیم خبر دادند. به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین صبح امروز طی بازدید از پایگاه حیمیم سوریه با بشار اسد رئیس‌‌جمهور این کشور دیدار کرده است. خبرنگار المیادین در مسکو گزارش داد که وزیر دفاع روسیه در این سفر پوتین را همراهی کرده است. […]

رسانه‌های خبری از دیدار رئیس‌جمهور روسیه با رئیس‌جمهور سوریه در پایگاه حیمیم خبر دادند.

به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین صبح امروز طی بازدید از پایگاه حیمیم سوریه با بشار اسد رئیس‌‌جمهور این کشور دیدار کرده است.

خبرنگار المیادین در مسکو گزارش داد که وزیر دفاع روسیه در این سفر پوتین را همراهی کرده است. پوتین در این سفر دستور آغاز اقدامات برای خروج نیروهای روسیه از سوریه را صادر کرده است.

رئیس‌جمهور روسیه طی سخنانی گفته که ما در کنار ارتش سوریه طی دو سال و نیم توانستیم بیشتر گروه‌های تروریستی را از بین ببریم.

پوتین گفت: اگر تروریست‌ها بار دیگر پدیدار شوند، چنان ضربه‌ای به آن‌ها وارد خواهیم ساخت که نمونه آن را از قبل ندیده‌ باشند.

رئیس‌جمهور روسیه افزود: نظامیان روسیه با پیروزی از سوریه خارج می‌شوند. وی تاکید کرد که روسیه آماده همکاری با همسایگان سوریه برای مبارزه با تروریسم است.

پوتین گفت: ما هرگز قربانیان و خسارت‌هایی را که در جریان مبارزه با تروریسم در سوریه و در روسیه متحمل شدیم، فراموش نخواهیم کرد.

حدود سه هفته قبل نیز بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در سوچی دیدار کرد. دو رئیس‌جمهور درباره نحوه روند سیاسی حل و فصل بحران سوریه گفت‌وگو کردند.