روسیه تحریم‌های اقتصادی علیه غرب را تمدید کرد
روسیه تحریم‌های اقتصادی علیه غرب را تمدید کرد

رئیس جمهور روسیه با امضای فرمانی، تحریم ها علیه آمریکا و کشورهای اروپا را تا پایان سال ۲۰۱۹ تمدید کرد. به نقل از آر تی، این سند جدید از ۱۲ ژوئیه اجرایی خواهد شد. این تحریم ها از اوت ۲۰۱۴ علیه آمریکا، اتحادیه اروپا، کانادا، نروژ و استرالیا اعمال شده است و شامل ممنوعیت واردات […]

رئیس جمهور روسیه با امضای فرمانی، تحریم ها علیه آمریکا و کشورهای اروپا را تا پایان سال ۲۰۱۹ تمدید کرد.

به نقل از آر تی، این سند جدید از ۱۲ ژوئیه اجرایی خواهد شد. این تحریم ها از اوت ۲۰۱۴ علیه آمریکا، اتحادیه اروپا، کانادا، نروژ و استرالیا اعمال شده است و شامل ممنوعیت واردات گوشت، مواد غذایی، لبنی، سبزیجات و موجودات دریایی از این کشورها می‌شود.

پس از الحاق شبه جزیره کریمه به خاک روسیه، کشورهای غربی تحریم های مالی و اقتصادی گسترده ا را علیه روسیه اعمال کردند. روسیه اما دخالت در امور داخلی اوکراین را رد کرده و شبه جزیره کریمه را بخش جدایی ناپذیر خاک خود خوانده است.

ولادمیر کاشین- رئیس کمیته کشاورزی مجلس روسیه – گفت: این تحریم ها به ما حق محافظت از تولیدات داخلی را می دهد و به نفع تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.

آمریکا تحریم های گسترده ای را علیه افراد ثروتمند نزدیک به پوتین نیز وضع کرده است. در بین افراد تحریم شده نام اولگ دریپاسکا- تاجر با نفوذ آلومینیوم- نیز دیده می شود که در بیش از ۱۰۰ شرکت بزرگ سرمایه گذاری کرده است و ارزش دارایی های وی به ۵.۳ میلیارد دلار می‌رسد.