نواخته شدن زنگ انقلاب به طور سراسری در مدارس کشور
نواخته شدن زنگ انقلاب به طور سراسری در مدارس کشور

دقایقی پیش زنگ انقلاب به طور سراسری در مدارس کشور نواخته شد.  همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی، زنگ گلبانگ انقلاب به طور نمادین توسط کاظمی، معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و با حضور مسوولان آموزش و پرورش در مدرسه ارشاد واقع در منطقه ۱۲ تهران به صدا در آمد. کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی […]

دقایقی پیش زنگ انقلاب به طور سراسری در مدارس کشور نواخته شد.

 همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی، زنگ گلبانگ انقلاب به طور نمادین توسط کاظمی، معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و با حضور مسوولان آموزش و پرورش در مدرسه ارشاد واقع در منطقه ۱۲ تهران به صدا در آمد.

کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهرانی در این مراسم گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعارهایی است که محقق شده، این جمهوری اسلامی براحتی بدست نیامده و همه باید آن را پاس بداریم و نشان دهیم در کنار رهبر معظم انقلاب هستیم و خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از ۵۰۰۰ مورد از شعارهایی که مردم در دوران شاه سر می‌دادند جمع آوری شده که عصاره آن “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” است.

وی افزود: انقلاب، رهایی یک ملت از زیر یوغ استبداد و ذلت بود. در آن زمان توجه مردم به مکتب اسلام بسیار حائز اهمیت بود و امام با کمک مردم و به خواست و اراده آنان پس از ۱۴۰۰سال از حکومت نبوی و علوی توانست نمونه‌ای از حکومت اسلامی را پیاده کند. راز و رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایمان و اتکاء به خداوند، وحدت و همدلی مردم و رهبری بی‌نظیر امام بود.

کاظمی خطاب به دانش آموزان گفت: امروز باید خودتان را آماده کنید تا این راه پرتلاطم را با عزت ادامه داده و پرچم عزت و استقلال و هویت ایران را همچنان برافراشته نگه دارید.

وی افزود: امید است با حضور موثر شما بتوانیم حافظ آرمان‌های انقلاب باشیم. امسال مراسم ۲۲بهمن را متفاوت از سال‌های دیگر رقم خواهیم زد؛ مراسم امسال ناظر به پیروزی غرورآفرین دلیرمردان مدافعان حرم در فرامرزها و خنثی کردن یکی از مهمترین توطئه‌های دشمن در داخل کشور است و یقینا معلمان و دانش آموزان ما که همواره طلایه دار بوده‌اند با حضور حماسی خود ۲۲بهمن ماندگار دیگری را رقم خواهند زد.