ساخت بیش از ۲۰ درصد کلاس های درس به کمک خیران
ساخت بیش از ۲۰ درصد کلاس های درس به کمک خیران

معاون اول رئیس جمهور گفت: بیش از ۲۰ درصد کلاس های درس پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست خیران ساخته شده است و دولت همواره در کنار خیران بوده و خواهد بود. اسحاق جهانگیری در نشست خیرین مدرسه ساز کشور افزود: دولت از اقدامات ارزنده ای که خیران در کشور انجام داده اند تشکر […]

معاون اول رئیس جمهور گفت: بیش از ۲۰ درصد کلاس های درس پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دست خیران ساخته شده است و دولت همواره در کنار خیران بوده و خواهد بود.

اسحاق جهانگیری در نشست خیرین مدرسه ساز کشور افزود: دولت از اقدامات ارزنده ای که خیران در کشور انجام داده اند تشکر می کند، خیرانی که در حوزه سلامت و آموزش و پرورش و مدرسه سازی دستاوردهای خوبی تاکنون داشته اند.

وی تأکید کرد: سنت نیکوکاری و وقف یک سنت حسنه ایرانی است و مدرسه سازی هم به عنوان یک سنت حسنه به راهبرد بزرگ دولت برای کمک به کمبود مدرسه تبدیل شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: هر جا دولت و ملت در کنار هم باشند به توفیقات خوبی رسیده ایم و در مدرسه سازی این مورد نمود خوبی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: طبق اعلام آموزش و پرورش بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور مشغول فعالیت هستند و قطعاً هیچ توسعه پایداری در کشور صورت نمی گیرد مگر اینکه مردم در جهت توسعه مدرسه ها گام بردارند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: اگر بخواهیم توسعه سیاسی و فرهنگی خوبی در کشور داشته باشیم باید توسعه خوبی در نظام آموزش و پرورش خود داشته باشیم و نقصان و نارسایی در این امر در بخش های فرهنگی و اجتماعی کشور خود را نشان خواهد داد.