کمک ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به هم‌تیمی اش
کمک ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به هم‌تیمی اش

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد به هم‌تیمی ۱۸ ساله و فرانسوی خود کمک کند.  نیمار و کایلیان امباپه در دیدار شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برابر اندرلخت در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هر یک موفق به ثمر رساندن یک گل شدند و نقش مهمی در پیروزی ۴ بر صفر این تیم […]

نیمار

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد به هم‌تیمی ۱۸ ساله و فرانسوی خود کمک کند.

 نیمار و کایلیان امباپه در دیدار شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برابر اندرلخت در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هر یک موفق به ثمر رساندن یک گل شدند و نقش مهمی در پیروزی ۴ بر صفر این تیم در خانه نماینده بلژیک داشتند. امباپه با این گلی که به ثمر رساند شمار گل‌های زده خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را (با پیراهن موناکو و PSG) به عدد ۸ رساند تا بهترین گلزن جوان این رقابت‌ها لقب بگیرد.

پیش از این بازی کاوانی که اخیراً بر سر زدن پنالتی با هم تیمی‌ برزیلی خود به مشکل خورده بود، اشاره کرد که او و نیمار می‌توانند راه‌حلی برای کمک به تیم پیدا کنند، اما نیازی نمی‌بیند که با او دوستی داشته باشد. نیمار اما پس از بازی با اندرلخت اشاره کرد که می‌خواهد حداقل با هم‌تیمی جوان و فرانسوی خود رابطه دوستانه‌ای داشته باشد.

نیمار ۲۵ ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «برزیلین تی‌وی» گفت: مایلم با امباپه همانطوری رفتار کنم که لیونل مسی در بارسلونا با من رفتار می‌کرد. می‌خواهم به او کمک کنم. کایلیان رفیق من است.