رژیم صهیونیستی متوجه شد که دوران بزن در رویی به پایان رسیده است
رژیم صهیونیستی متوجه شد که دوران بزن در رویی به پایان رسیده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران با اشاره به سرنگونی جنگنده اسرائیلی در سوریه، گفت: رژیم صهیونیستی متوجه شد که دوران بزن در رویی به پایان رسیده است.  امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به همراه مسئولان با حضور در خیابان‌های […]

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران با اشاره به سرنگونی جنگنده اسرائیلی در سوریه، گفت: رژیم صهیونیستی متوجه شد که دوران بزن در رویی به پایان رسیده است.

 امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به همراه مسئولان با حضور در خیابان‌های سراسر میهن اسلامی سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلیعه فجر چهلم انقلاب الهی خود را جشن گرفتند.

بنابراین گزارش، علی شمخانی، دبیرشورای عالی امنیت ملی نیز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله پهپاد ایران به خاک این رژیم، گفت:  اصل این حرف، غیر منطقی است چرا که پهپاد را که با هواپیما نمی زنند.

وی افزود: ایران در خاک سوریه کار مستشاری می کند و اقدام نظامی و عملیاتی انجام نمی دهد.

شمخانی در پایان تاکید کرد: بر خلاف وضعیت های قبلی که رژیم صهیونیستی فکر می کرد هر حمله ای بی پاسخ می ماند، متوجه شد که دوران بزن در رویی به پایان رسیده است.