سریعترین لپ تاپ جهان معرفی شد
سریعترین لپ تاپ جهان معرفی شد

اگر شما هم به عنوان یک گیمر می خواهید با سریع ترین و در عین حال سنگین ترین لپ تاپ جهان آشنا شوید باید سراغ GT75 Titan 8RG بروید که سریع‌ترین پردازنده ۶ هسته‌ای اینتل را درون خود جای داده است. این سریع‌ترین لپ تاپ گیم جهان که قیمت پایه آن ۳۳۰۰ دلار است، پردازنده […]

اگر شما هم به عنوان یک گیمر می خواهید با سریع ترین و در عین حال سنگین ترین لپ تاپ جهان آشنا شوید باید سراغ GT75 Titan 8RG بروید که سریع‌ترین پردازنده ۶ هسته‌ای اینتل را درون خود جای داده است.

این سریع‌ترین لپ تاپ گیم جهان که قیمت پایه آن ۳۳۰۰ دلار است، پردازنده ای به نام Core i9-8950HK را با ۳۲ گیگ رم و یک ترابایت حافظه اس‌اس‌دی و یک ترابایت هارد اچ‌دی‌دی به همراه گرافیک را  در اختیار دارد.

این لپ تاپ ۴٫۵ کیلوگرمی در ابعاد ۴۱ در ۳۱ در ۲٫۵ سانتی‌متر، دو شارژر دارد و در سایز ۱۷ اینچی رزولوشنی معادل ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و بازی‌های ۴را به راحتی جواب می‌دهد.

گفتنی است که وقتی فن لپ تاپ به کار می‌افتد صدایی مانند بلند شدن هواپیما از باند فرودگاه به گوش می رسد و البته اسپیکر ۳ وات و ساب ووفر ۵ واتی آن، باعث می‌شود تا صدای گیم، نویز مربوطه را کمتر کند.

این محصول البته باتری‌خوری دارد و تنها ۲ ساعت و ۵۳ دقیقه جواب می‌دهد. یو اس بی تایپ سی آن هم با پشتیبانی از تاندربولت، یو‌اس‌بی نسخه ۳٫۱، کارت خوان حافظه، پورت اچ‌دی‌ام‌آی و مینی‌دیسپلی از دیگر امکانات لپ تاپ گیمGT75 Titan 8RG است.