تنها رژیم صهیونیستی از اختلافات ایران و اعراب سود می برد
تنها رژیم صهیونیستی از اختلافات ایران و اعراب سود می برد

معاون رئیس پارلمان تونس اختلافات میان ایران و اعراب را سیاسی و نه طایفه ای یا دینی خواند و تاکید کرد که تنها رژیم صهیونیستی از این اختلافات سود می برد. به نقل از النشره، «عبدالفتاح مورو» معاون رئیس پارلمان تونس در جریان یک مراسم در استانبول گفت: اختلافات میان برخی کشورهای عربی و ایران […]

معاون رئیس پارلمان تونس اختلافات میان ایران و اعراب را سیاسی و نه طایفه ای یا دینی خواند و تاکید کرد که تنها رژیم صهیونیستی از این اختلافات سود می برد.

به نقل از النشره، «عبدالفتاح مورو» معاون رئیس پارلمان تونس در جریان یک مراسم در استانبول گفت: اختلافات میان برخی کشورهای عربی و ایران اختلافات سیاسی است نه دینی یا طایفه ای.

وی در ادامه افزود: تنها طرفی که از این اوضاع و اختلافات سود می برد اسرائیل است چرا که اعراب به بهانه ترس از ایران به سمت تل آویو کشیده می شوند.

مورو تاکید کرد: در میان اهل تسنن و تشیع باید افراد با تدبیر برای بازگرداندن اوضاع به شرایط طبیعی خود اقدام کنند. فعالان در جنبش های اسلامی باید بدانند که معصوم نیستند و باید برای نزدیک کردن دیدگاه ها به هم تلاش کنند. مشکل آنها این است که نمی توانند جواب یک تفکر را با یک تفکر بدهند.