باید سیاست های معطوف به زنان گسترش پیدا کند
باید سیاست های معطوف به زنان گسترش پیدا کند

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در گذشته به غلط بنگاه‌های اقتصادی را به زور و اجبار به وزارتخانه چسباندند و حالا همان ها قضاوت می کنند و به دنبال نقد می گردند. علی ربیعی در آستانه تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در نشست بانوان و مشاورین امور زنان و خانواده وزارت […]

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در گذشته به غلط بنگاه‌های اقتصادی را به زور و اجبار به وزارتخانه چسباندند و حالا همان ها قضاوت می کنند و به دنبال نقد می گردند.

علی ربیعی در آستانه تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در نشست بانوان و مشاورین امور زنان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما باید بتوانیم وضعیت زنان را بهبود ببخشیم و به عنوان یک مساله مهم موضوع آنها را مورد توجه قرار دهیم و امیدوارم که بتوانیم اینها را پیش ببریم و اگر می‌خواهیم موفقیت های بزرگ حاصل شود باید موفقیت های کوچک تعریف شوند.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر اصرار دارم که مدیریت زنانه گسترش پیدا کند به خاطر این است که سیاست های معطوف به زنان گسترش پیدا کند.

وی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور است که ۳۰۰ میلیون بار مراجعه به وزارتخانه ما به دلیل تولد، بیماری، ازدواج، مرگ و …. وجود دارد و هر فرد به طور متوسط ۲۰ بار مراجعه دارد.

وزیر رفاه تاکید کرد: اما این بعد وزارتخانه خیلی خوب درک نشد و برخی هم نقدهایی انجام می‌دهند .

ربیعی اظهار داشت: در گذشته به غلط بنگاههای اقتصادی را به زور و اجبار به وزارتخانه چسباندند و حالا همان ها قضاوت می کنند و به دنبال نقد می گردند .

به گفته وی، ما هم اکنون با زنان سرپرست خانوار، زنان معلول در معرض آسیب، زنان سالمند تنها، سالمندی زنان، زنان کارگر و …  مواجه هستیم که وزارتخانه نیز به فکر آنان هم هست چرا که ممکن است زنان بیشتر مورد ظلم واقع شوند.