شاخص بورس به ارتفاع ۹۵ هزار واحد بازگشت
شاخص بورس به ارتفاع ۹۵ هزار واحد بازگشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۶۲ واحدی، به ارتفاع ۹۵ هزار واحد بازگشت. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۵۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۸۴میلیارد تومان در ۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۶۲واحدی در ارتفاع ۹۵هزار و ۱۰۳واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۶۲ واحدی، به ارتفاع ۹۵ هزار واحد بازگشت.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۵۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۸۴میلیارد تومان در ۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۶۲واحدی در ارتفاع ۹۵هزار و ۱۰۳واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت بندرعباس، فولاد خوزستان و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ارتباطات سیار ایران، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۵۰واحد، کل (هموزن) ۱۱۰واحد، قیمت (هموزن) ۸۱واحد، آزاد شناور ۲۱۶واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۱۲۷و ۲۸۳واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۲۷میلیون ورقه به‌ارزش ۳۳۶میلیارد تومان در ۳۴هزار نوبت، آیفکس ۹٫۳ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۱۰۷واحد قرار گرفت.