شاخص بورس به ارتفاع ۱۳۷ هزار واحد بازگشت
شاخص بورس به ارتفاع ۱۳۷ هزار واحد بازگشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۷۲۵واحد رشد کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۵۶۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶۱۹میلیارد تومان در ۱۳۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۷۲۵واحدی در ارتفاع ۱۳۷هزار و ۹۸۳واحد قرار گرفت. بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۷۲۵واحد رشد کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۵۶۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶۱۹میلیارد تومان در ۱۳۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۷۲۵واحدی در ارتفاع ۱۳۷هزار و ۹۸۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی کشتیرلانی جمهوری اسلامی ایران، خدمات انفورماتیک و بانک ملت با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۷۹۷واحد، کل (هموزن) ۲۵۱واحد، قیمت (هموزن) ۱۷۸واحد، آزاد شناور ۲۹۳۶واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۲۱۷۶و ۴۶۲۱واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷۸۲میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲۵میلیارد تومان در ۸۳هزار نوبت، آیفکس ۴۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۵۶۸واحد قرار گرفت.