شاخص بورس به ارتفاع ۹۳ هزار واحد بازگشت
شاخص بورس به ارتفاع ۹۳ هزار واحد بازگشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۱۵ واحدی به ارتفاع ۹۳ هزار واحد بازگشت.  در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۷۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۶۴میلیارد تومان در ۳۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۱۵واحدی در ارتفاع ۹۳هزار و ۱۶۵واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر مثبت […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۱۵ واحدی به ارتفاع ۹۳ هزار واحد بازگشت.

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۷۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۶۴میلیارد تومان در ۳۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۱۵واحدی در ارتفاع ۹۳هزار و ۱۶۵واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ارتباطات سیار ایران و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۹۹واحد، کل (هموزن) ۸۶واحد، قیمت (هموزن) ۶۴واحد، آزاد شناور ۵۱۲واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۲۹۴ و ۲۹۹واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۵۰میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴۶میلیارد تومان در ۲۹هزار نوبت، آیفکس ۲۳٫۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۷۰واحد قرار گرفت.