شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴واحد افت کرد
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۴واحد افت کرد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۵۵۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶۳۲میلیارد تومان در ۱۸۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴واحدی در ارتفاع ۱۰۷هزار و ۷۷۶واحد قرار گرفت. بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، […]

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۵۵۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶۳۲میلیارد تومان در ۱۸۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۴واحدی در ارتفاع ۱۰۷هزار و ۷۷۶واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، مخابرات ایران و پتروشیمی خارک شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی پارس، توسعه معاون و فلزات و مهدنی و صنهتی گل گهر با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) یک واحد، کل (هموزن) ۳۶واحد، قیمت (هموزن) ۲۵واحد، آزاد شناور ۱۵۶واحد و شاخص بازار اول ۱۱۵ واحد افت و شاخص بازار دوم ۵۲۳ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۵۳میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰۳میلیارد تومان در ۶۷هزار نوبت، آیفکس ۱٫۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۲۱۰واحد قرار گرفت.