شاخص بورس به رشد ۸۱ واحدی بسنده کرد
شاخص بورس به رشد ۸۱ واحدی بسنده کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۸۱ واحد رشد کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۰۰۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۵۵میلیارد تومان در ۹۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸۱واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۴۲۹واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۸۱ واحد رشد کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۰۰۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۵۵میلیارد تومان در ۹۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸۱واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۴۲۹واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکتهای معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران و ایران خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت و سرمایه‌گذاری غدیر با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۶واحد، کل (هموزن) ۵واحد، قیمت (هموزن) ۳واحد، آزاد شناور ۸۶واحد و شاخص‌ بازار اول ۱۰۴ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۶۶ واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۵۰میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲۹میلیارد تومان در ۴۷هزار نوبت، آیفکس ۶٫۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۱۰۱واحد قرار گرفت.