شاخص بورس  ۱۸ واحد رشد کرد
شاخص بورس  ۱۸ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۹۸۰۹۸ واحدی قرار گرفت. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۳۲میلیارد تومان در ۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۸واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۹۸واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۹۸۰۹۸ واحدی قرار گرفت.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۳۳۲میلیارد تومان در ۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۸واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۹۸واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، ارتباطات سیار ایارن و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان و لابراتورسازی دکتر عبیدی با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۵واحد، کل (هموزن) ۵واحد، قیمت (هموزن) ۳واحد، آزاد شناور ۶۳واحد و شاخص‌ بازار دوم ۱۱ واحد رشد و شاخص بازار اول ۴۶واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۵۷میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳۴میلیارد تومان در ۳۶هزار نوبت، آیفکس ۰٫۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰۹۴واحد قرار گرفت.