شاخص بورس مثبت شد
شاخص بورس مثبت شد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۷۶ واحد رشد کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۵۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۳۷میلیارد تومان در ۴۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۷۶واحدی در ارتفاع ۹۴هزار و ۵۷۶واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۷۶ واحد رشد کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۵۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۳۷میلیارد تومان در ۴۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۷۶واحدی در ارتفاع ۹۴هزار و ۵۷۶واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و فولاد خوزستان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و پتروشیمی پردیس با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۸۷واحد، کل (هموزن) ۷۴واحد، قیمت (هموزن) ۵۵واحد، آزاد شناور ۳۷۰واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۲۵۲ و ۲۹۶واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۷۲میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰۳میلیارد تومان در ۳۱هزار نوبت، آیفکس ۵٫۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۶۰واحد قرار گرفت.