شاخص بورس مثبت شد
شاخص بورس مثبت شد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۸۷واحد رشد کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۹۱میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۹۷میلیارد تومان در ۵۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸۷واحدی در ارتفاع ۸۷هزار و ۸۳۲واحد قرار گرفت. بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۸۷واحد رشد کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۸۹۱میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۹۷میلیارد تومان در ۵۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸۷واحدی در ارتفاع ۸۷هزار و ۸۳۲واحد قرار گرفت.
بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای ف.لاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و پارس خوردو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد خوزستان، سرمایه‌گذاری غدیر و نفت بهران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۸واحد، کل (هموزن) ۹واحد، قیمت (هموزن) ۷واحد، آزاد شناور ۱۳۵واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۸۱ و ۸۶ واحد رشد کردند.
بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۰۹میلیون ورقه به ارزش ۲۴۲میلیارد تومان در ۴۱هزار نوبت، آیفکس ۱٫۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۹۸۷واحد قرار گرفت.