شاخص بورس ۱۲۴۳واحد رشد کرد
شاخص بورس ۱۲۴۳واحد رشد کرد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۵۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲ هزار و ۶۲۸میلیارد تومان در ۶۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۲۴۳واحدی در ارتفاع ۱۰۹هزار و ۹۳۷واحد قرار گرفت. بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، […]

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۹۵۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲ هزار و ۶۲۸میلیارد تومان در ۶۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۲۴۳واحدی در ارتفاع ۱۰۹هزار و ۹۳۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی جم، پتروشیمی مبین و پتروشیمی پردیس با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۷۷واحد، کل (هموزن) ۶۴واحد، قیمت (هموزن) ۴۶واحد، آزاد شناور ۱۴۵۰واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۱۰۴۳و ۱۸۲۲واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۶۴میلیون ورقه به‌ارزش ۲۸۸میلیارد تومان در ۴۹هزار نوبت، آیفکس ۰٫۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۲۳۰واحد قرار گرفت.