منابع رسانه ای اعلام کردند که ۹۸ فلسطینی در طول سال ۲۰۱۷ توسط نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۶ هزار نفر نیز بازداشت شدند. به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ «عزام الخطیب» رئیس اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که در طول سال ۲۰۱۷ بارها نظامیان صهیونیست […]

منابع رسانه ای اعلام کردند که ۹۸ فلسطینی در طول سال ۲۰۱۷ توسط نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به شهادت رسیده و بیش از ۶ هزار نفر نیز بازداشت شدند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ «عزام الخطیب» رئیس اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد که در طول سال ۲۰۱۷ بارها نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان این رژیم اقدام به هتک حرمت به مسجدالاقصی کرده اند.

بر اساس این گزارش، وی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۲۶ هزار نظامی صهیونیستی و شهرک نشین یهودی به مسجدالاقصی تعرض کردند.

طبق اعلام منابع فلسطینی در طول سال ۲۰۱۷ همچنین بیش از ۶ هزار شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در سراسر اراضی اشغالی بازداشت شدند.

علاوه بر این، در سال ۲۰۱۷ در ادامه درگیری های فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مجموع ۹۸ نفر (۳۷ نفر در کرانه باختری، ۹ نفر در قدس، ۴۶ نفر در نوار غزه، ۶ نفر در سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ و ۲ شهید هم اردنی بودند) به شهادت رسیده و ده ها هزار نفر هم زخمی شدند.

گفتنی است، تعرض صهیونیستها به مسجدالاقصی با هدف تغییر هویت عربی ـ اسلامی آن صورت می پذیرد.