شرکت اعضای شورای شهر تهران نیز با همراهی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌
شرکت اعضای شورای شهر تهران نیز با همراهی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ماه‌ها و روزهای اخیر شاهد موج‌های سنگینی برای القای ناامیدی در مردم هستیم. محسن هاشمی در ابتدای چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ضمن اشاره به فرارسیدن سی‌ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است و […]

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ماه‌ها و روزهای اخیر شاهد موج‌های سنگینی برای القای ناامیدی در مردم هستیم.

محسن هاشمی در ابتدای چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ضمن اشاره به فرارسیدن سی‌ونهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است و مسئولان و مردم، ایران اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: در ماه‌ها و روزهای اخیر شاهد موج‌های سنگینی برای القای ناامیدی در مردم هستیم اما دشمنان باید بدانند که کاستی‌ها و عملکردهای ضعیف تاثیری در بی‌تفاوتی مردم نخواهد گذاشت.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: اعتبار و آبروی مسئولان وام گرفته از مردم است و قطعا مردم، ایران اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

هاشمی با اشاره به فرارسیدن بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما اعضای شورای شهر تهران نیز با همراهی مردم در جشن باشکوه پیروزی انقلاب و در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت می‌کنیم.