شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان در دور دوم مسابقات
شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان در دور دوم مسابقات

تیم ملی هندبال کشورمان که به عنوان سرگروه از گروه اول مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به دور دوم صعود کرده بود در نخستین بازی خود در دور دوم مقابل عربستان با نتیجه ۲۶ بر ۲۳ شکست خورد. نیمه نخست این دیدار در حالی با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به پایان رسید که عربستانی‌ها موفق به […]

تیم ملی هندبال کشورمان که به عنوان سرگروه از گروه اول مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به دور دوم صعود کرده بود در نخستین بازی خود در دور دوم مقابل عربستان با نتیجه ۲۶ بر ۲۳ شکست خورد.

نیمه نخست این دیدار در حالی با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به پایان رسید که عربستانی‌ها موفق به ایجاد اختلافی ۲ امتیازی شده بودند. در جریان این دیدار بازیکنان کشورمان بارها فرصت داشتند تا بازی را به تساوی بکشانند اما این توپ‌ها وارد دروازه نشد. در نیمه دوم هم تیم ایران نتوانست بازی خوب خود در نیمه اول را تکرار کند و در نهایت با نتیجه ۲۶ بر ۲۳ شکست خورد.

تیم ملی هندبال کشورمان پس از برتری برابر ازبکستان و ژاپن به عنوان سرگروه از گروه اول مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به دور دوم صعود کرد و در این بخش با تیم‌های عربستان، کره جنوبی و عمان هم‌گروه شد.

برنامه ایران در مرحله دوم مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه، ۳ بهمن ماه: ایران – کره حنوبی، ساعت ۱۳:۳۰

چهارشنبه، ۴ بهمن ماه: ایران – عمان، ساعت ۱۱:۳۰

دو تیم برتر این گروه به جمع چهار تیم پایانی راه خواهند یافت و جواز حضور در مسابقات جهانی را دریافت می‌کنند.

جمعه، ۷ بهمن ماه تیم‌ها استراحت دارند و شنبه، ۸ بهمن ماه دیدار فینال و رده بندی برگزار خواهد شد.

گروه بندی مرحله دوم به شرح زیر است:
گروه اول: ایران، عمان، کره جنوبی، عربستان
گروه دوم: قطر، بحرین، ژاپن، امارات

اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی به شرح ذیل می‌باشد:

مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، افشین صادقی، امین یوسفی نژاد، مهرداد صمصامی، جلال کیانی، میلاد مسائلی، محمد قاسمی، مهدی بیجاری، سلامان بربط، علی رحیمی، الله کرم استکی، سجاد استکی، سید علیرضا موسوی، محسن باباصفری، شاهو نصرتی، سعید حیدری راد، پویا نوروزی‌نژاد

تیمور درزابی به عنوان سرپرست، بروت ماجک به عنوان سرمربی، مربیان؛ علیرضا حبیبی و شهداد مرتجی، فیزیوتراپ؛ مرتضی ازقندی کادر فنی تیم را تشکیل می‌دهند.