شکوری: فصل پیش مسائل عجیبی را در سایپا دیدم
شکوری: فصل پیش مسائل عجیبی را در سایپا دیدم

بازیکن پیشین سایپا گفت: فصل پیش فردی به تمرین ما آمد و مسائلی را در مورد قهرمانی سپاهان با ۶ برد متوالی و اتفاقات تبریز افشا کرد. ابراهیم شکوری در مورد صحبت‌های انجام شده از سوی برخی بازیکنان پیشین سایپا در مورد ارتباط یکی از مربیان قبل این تیم با جادوگر اظهار داشت: آن زمان من […]

بازیکن پیشین سایپا گفت: فصل پیش فردی به تمرین ما آمد و مسائلی را در مورد قهرمانی سپاهان با ۶ برد متوالی و اتفاقات تبریز افشا کرد.

ابراهیم شکوری در مورد صحبت‌های انجام شده از سوی برخی بازیکنان پیشین سایپا در مورد ارتباط یکی از مربیان قبل این تیم با جادوگر اظهار داشت: آن زمان من بازیکن امید سایپا بودم که با تیم بزرگسالان تمرین می‌کردم و واقعا جادوگو در تیم ندیدم. یا اینکه متوجه ارتباط مربیان تیم با جادوگر نشدم اما فصل پیش به چشم مسائلی را در سایپا دیدم که خیلی چیزهارا نشان می‌داد.

وی افزود: در یکی از جلسات تمرین سایپا فردی که مشخص بود با یکی از مربیان تیم ارتباط داشت از پشت فنس‌ها فریاد می‌زد که پولش را بدهند. این فرد مدعی بود با توافق مالی که با یکی از مربیان تیم داشته توانسته در دوران حضور کادرفنی فصل پیش سایپا در سپاهان کاری کند که این تیم ۶ بازی آخر خود را برده و قهرمان شود. در واقع او تاکید داشت اتفاقاتی که در تبریز رخ داد و تراکتورسازی بازی برده با نفت را در نهایت با تساوی عوض کرد تا سپاهان قهرمان شود، باعث و بانی‌اش او بوده است. مربی وقت تیم هم زمانی که دید فرد اشاره شده در حال افشاگری است سریعا یک فرد را که خودش به کنار تیم آورده بود را مامور کرد تا آن فرد مثلا جادوگر را از محل تمرین بیرون کند.

مدافع پیشین سایپا یاد آور شد: برای من خیلی عجیب بود که چرا آن فرد که لباس روحانی هم بر تن می‌کرد توسط نزدیکان مربی وقت سایپا مورد ضرب‌وشتم قرار گرفت و روز بازی سایپا و سیاه‌جامگان هم وقتی قصد ورود به ورزشگاه داشت او را با کتک بیرون کردند. در همان بازی هم خلعتبری با دست گل زد و خداداد عزیزی سرمربی سیاه‌جامگان هم حرف‌هایی در مورد جادوگر به زبان آورد.

شکوری خاطرنشان کرد: اتفاق جالب دیگر اینکه فصل پیش من در سایپا به خاطر مسائلی نیمکت‌نشین بودم. یک روز فردی تماس گرفت و گفت با ارتباطی که با یکی از اعضای کادرفنی دارد کاری می‌کند که به بازیکن فیکس تیم تبدیل شود. او حتی مدعی شد که رمال است و با قدرت جادویی که دارد این کار را در ازای دریافت پولی به خوبی انجام می‌دهد. از آنجا که من اعتقادی به این مسائل ندارم به این فرد جواب منفی دادم. عجیب اینکه من از بازی بعد فیکس شدم و در سه بازی متوالی به حریف پنالتی دادم! گویی انگار طلسم شده باشم و بعد هم مربیان مرا از تیم کنار گذاشتند! شاید اگر به فرد مورد نظر جواب مثبت می دادم هرگز مرا کنار نمی‌گذاشتند!

وی افزود: جدا از مسائل جادوگری و ارتباط آنها با برخی مربیان اخلاق‌گرای فوتبال ایران من واقعا چیز‌هایی از همین مربیان دیدم که قابل گفتن نیست. به وضوح شاهد دلالی این دسته از مربیان که همه آنها را مربی اخلاق می‌دانند دیدم و واقعا تاسف خوردم.