شاخص بورس ۶۵۴ واحد رشد کرد
شاخص بورس ۶۵۴ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۶۵۴واحد رشد و به ارتفاع ۹۳هزار واحد صعود کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۷۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۴۶۸میلیارد تومان در ۹۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۶۵۴واحدی در ارتفاع ۹۳هزار و ۲۸۳ واحد قرار گرفت. بیشترین تاثیر […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۶۵۴واحد رشد و به ارتفاع ۹۳هزار واحد صعود کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۷۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۴۶۸میلیارد تومان در ۹۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۶۵۴واحدی در ارتفاع ۹۳هزار و ۲۸۳ واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری غدیر و فولاد خوزستان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو و سایپا با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۰۹واحد، کل (هموزن) ۱۱واحد، قیمت (هموزن) ۸واحد، آزاد شناور ۵۳۷واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۴۹۷ و ۱۲۲۳واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۰۶میلیون ورقه به ارزش ۴۱۱میلیارد تومان در ۵۱هزار نوبت، آیفکس ۱۱٫۵ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۰۴۲واحد قرار گرفت