عده‌ای به نیابت از آمریکا در داخل کشور کارشکنی می‌کنند
عده‌ای به نیابت از آمریکا در داخل کشور کارشکنی می‌کنند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای به نیابت از آمریکا در داخل ایران کارشکنی می‌کنند، گفت: بزرگترین خواسته مردم برخورد با فساد است. حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر شنبه در جمع مردم قهاوند با اشاره به‌ضرورت پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای قهاوند در مجلس گفت: راه‌های عبوری این منطقه را بررسی […]

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای به نیابت از آمریکا در داخل ایران کارشکنی می‌کنند، گفت: بزرگترین خواسته مردم برخورد با فساد است.

حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر شنبه در جمع مردم قهاوند با اشاره به‌ضرورت پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای قهاوند در مجلس گفت: راه‌های عبوری این منطقه را بررسی کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه پیشرفت در این منطقه بسیار خوب است به‌طوری‌که وقتی کسی وارد شهر می‌شود باور نمی‌کند این شهر همان قهاوند است، گفت: قهاوند نسبت به خود و نسبت به مناطق دیگر رشد خوبی داشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت ع لیرغم مشکلات در این منطقه به برکت جمهوری اسلامی ایران؛ بیش از ۹۰ درصد اعتبارات ملی و استانی است که در همین راستا مصوبات خوبی داشته‌ایم.

راه تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار بهسازی می‌شود

حاجی بابایی بابیان اینکه راه تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار بهسازی می‌شود، گفت: این امر می‌تواند اقتصاد منطقه را رونق دهد و منطقه از بن‌بست خارج شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توسعه اقتصادی اصلی مهم است که درازای اجرای این پروژه‌ها برای منطقه ایجاد می‌شود، گفت: در این راستا از جاده ملایر اتوبان به امیرآباد، قزل‌آباد و اتوبان همدان- تهران متصل می‌شود.

وی بابیان اینکه با اجرای این طرح تمام روستاها به این اتوبان وصل می‌شوند و منطقه از بن‌بست خارج می‌شود، گفت: اهالی ملایر و تویسرکان با کاهش یک ساعت سفر از این منطقه می‌گذرند که نتایج خوبی را برای منطقه در بردارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به مجوز مشاوره صادرشده برای این پروژه اشاره کرد و گفت: مسیر کوریجان به قهاوند نیز با ۶ میلیارد تومان اعتبار ملی مصوب شده است.

حاجی بابایی بابیان اینکه ۶ تا ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت جاده، اصلاح محور حادثه‌خیز دشته و ترمیم روکش آسفالت در دستور کار قرار دارد، گفت: یک اتوبان نیز از این منطقه به همدان کشیده می‌شود.

پیگیری بهره‌برداری از سنگ‌های گران‌قیمت

حاجی بابایی بابیان اینکه وضعیت اتوبان‌ها و راه‌ها و جاده‌ها همه دقیق بررسی‌شده به‌طوری‌که یا در حال احداث و یا تعمیر هستند که این اتفاق در مجموعه استان کم‌نظیر است، گفت: هدف اصلی توسعه اقتصادی است و در راستای توسعه اقتصادی پیگیری بهره‌برداری از سنگ‌های گران‌قیمت نتیجه داده است.

وی بابیان اینکه پروژه فاضلاب شهر قهاوند مصوب و مشکلات روستایی بررسی شد، گفت: این حجم کار نیاز به ورود جدی دارد.

حاجی بابایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در یادواره شهدای عملیات رمضان گفت: یادواره شهدای رمضان برنامه‌ای بود که بین‌المللی شد چراکه مطالب عنوان‌شده تیتر خبرها شد و سیاستمداران آمریکایی آن را تحلیل کرده بودند و سخنان سردار قاسم سلیمانی در همدان قطعی و قابل تحقق است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حکومت و کشور و انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر  در دنیا پرآوازه است و با سخنان سردار سلیمانی اقتداری به دنیا صادر شد که ضریب اقتدار ایران را به دنیا نشان داد.

وی بابیان اینکه اقتدار ایران با مردمی بزرگ و با پشتوانه تاریخی ارزشمند به رخ جهانیان کشیده شد، گفت: از آن روز تا امروز هزاران نفر این سخنان را بررسی کردند و شنیدند و توجه تمام خبرگزاری‌های بین‌المللی به ایران جلب شد.

وی بابیان اینکه آمریکا و ترامپ دریافتند که نمی‌توانند برای ایران خط‌ونشان بکشند، گفت: باید از کشورهای اروپایی پرسید شما چه حرفی برای گفتن دارید که موجودیت شمارا اثبات کند.

وی بابیان اینکه عده‌ای به نیابت از آمریکا در داخل کارشکنی می‌کنند که باید در برابر آن‌ها ایستاد، گفت: ما ضمن اینکه رئیس‌جمهور را پشتیبانی می‌کنیم که بتواند امور را سامان دهد از وی می‌خواهیم بعضی از وزرای ناکارآمد را برکنار کند.

حاجی بابایی گفت: در ساماندهی وضعیت نامناسب اقتصادی مجلس نهایت همکاری را با دولت داریم و رئیس‌جمهور باید خود برای اصلاح کابینه اقدام کند و اگر رئیس‌جمهور وزرای ناکارآمد را عوض نکند مجلس ورود پیدا می‌کند زیرا بعضی مدیران نشان داده‌اند که ناکارآمد هستند،

وی اظهار داشت: باید کسانی مدیر و مسئول شوند که مردمی باشند و کسانی که با پول بازی می‌کنند نمی‌توانند مسئول شوند.

وی بابیان اینکه آقای وزیر دخترش همه‌کاره شده، پسر و داماد وزیر صاحب تمام اختیارات شده‌اند و برای مملکت تصمیم می‌گیرند، گفت: امروز ملت ایران علیرغم تمام مشکلات ایستاده‌اند و بزرگ‌ترین حرف و خواسته مردم برخورد با فساد است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کسانی که با پول انتخابات راه می‌اندازند و با پول مسئولیت کسب می‌کنند و با پول این‌وآن را می‌خرد نمی‌توانند برای این مردم دل بسوزانند و برنامه‌ریزی کنند، گفت: مسئول این نظام باید برای مردم بایستد و برای عموم کارکند نه اینکه برای دو یا سه نفر دلسوزی و جانب‌داری کند و مردم را تحت‌الشعاع منافع گروهی خاص قرار دهد.

وی گفت: تنها راه نجات کشور عدالت محوری است و این صدا راه نجات و پیشرفت کشور است و انسان‌های صادقی که مخلصانه کار کنند نجات‌دهنده وضعیت موجود هستند و مسئولی که وارد زد و بندهای اقتصادی شود نمی‌تواند نجات‌دهنده کشور شود.

حاجی بابایی بابیان اینکه از نظارت مجلس هم راضی نیستیم چراکه سخنرانی و داد زدن در مجلس مشکل را حل نمی‌کند، گفت: باید در مجلس محکم بایستید و قانون وضع کنید، وزیر استیضاح کنید اما می‌بینیم که سه وزیر استیضاح می‌شود و حتی یکی کنار نمی‌رود و باید در مجلس علنی رای داد تا مردم ببینند.

وی بابیان اینکه از روند مجلس نارضایتی دارم و با کاندیدا شدن در مجلس برای ریاست می‌خواستم اعلام کنم که روند موجود رضایت‌بخش نیست، گفت: این حرکت یک پیام بود و باید مردم بدانند چرا تصمیمات مؤثر گرفته نمی‌شود زیرا مشکل عدم نظارت کافی در مجلس مشهود است که باید اصلاح شود.

وی بابیان اینکه این امتحانات و آزمایش‌ها برای مردم و مجلس یک گذر از معبر دیگری در انقلاب به شمار می‌آید که گرچه سخت است، گفت: با تعهد و اخذ تصمیم‌های انقلابی و سازنده می‌توانیم به‌راحتی از این معبر نیز بگذریم.