تمجید شفر از عملکرد تیم جوانان استقلال
تمجید شفر از عملکرد تیم جوانان استقلال

سرمربی استقلال از عملکرد تیم جوانان این تیم تمجید کرد. وینفرد شفر بعد از پیروزی ۴ بر دو تیم بزرگسالان استقلال برابر جوانان استقلال، خطاب به بازیکنان تیم حریف گفت: از عملکرد شما در این دیدار غافلگیر شدم. حضور بازیکنان آکادمی در تیم اصلی هویت باشگاه را نشان می‌دهد. شما می‌توانید الگوهایی مانند رحمتی، چشمی […]

سرمربی استقلال از عملکرد تیم جوانان این تیم تمجید کرد.

وینفرد شفر بعد از پیروزی ۴ بر دو تیم بزرگسالان استقلال برابر جوانان استقلال، خطاب به بازیکنان تیم حریف گفت: از عملکرد شما در این دیدار غافلگیر شدم. حضور بازیکنان آکادمی در تیم اصلی هویت باشگاه را نشان می‌دهد. شما می‌توانید الگوهایی مانند رحمتی، چشمی و ابراهیمی یا نیمار داشته باشید. بازیکن خوب بودن کافی نیست و شما باید کار تیمی، روحیه تیمی و شخصیت تیمی داشته باشید.

او ادامه داد: من بازیکنان زیادی را زیر نظر خودم در آکادمی داشتم که به تیم ملی بزرگسالان رسیدند. اولیور کان و عمر عبدالرحمن از جمله آنها هستند. بازی‌های شما را می‌بینم و همکاران من شما را رصد می‌کنند. بازی‌های بزرگ و لیگ‌های بزرگ را دنبال کنید و از آنها الگو بگیرید. مطمئن باشید شما را فراموش نمی‌کنم و همه شما در ذهن من هستید. از فوتبال بازی کردن لذت ببرید.