عملیات توشاک ربایی در قاهره!
عملیات توشاک ربایی در قاهره!

این خبر در حالی منتشر شده، که توشاک هفته گذشته با عقد قراردادی سه ساله هدایت تراکتورسازی را پذیرفته است. محمود الخطیر مدیر باشگاه الاهلی مصر در این باره به ارم نیوز گفت: ما در حال مذاکره با جان توشاک هستیم و در چند ساعت گذشته مذاکرات مثبتی با وی داشته‌ایم. البته الاهلی قصد استخدام خوزه […]

این خبر در حالی منتشر شده، که توشاک هفته گذشته با عقد قراردادی سه ساله هدایت تراکتورسازی را پذیرفته است.

محمود الخطیر مدیر باشگاه الاهلی مصر در این باره به ارم نیوز گفت: ما در حال مذاکره با جان توشاک هستیم و در چند ساعت گذشته مذاکرات مثبتی با وی داشته‌ایم. البته الاهلی قصد استخدام خوزه گومز، سرمربی پرتغالی را داشت اما به دلیل شرایط خانوادگی وی این توافق لغو شد و مذاکرات با توشاک آغاز شد.

به گفته وی توشاک از پیشنهاد الاهلی استقبال کرده و در انتظار پیشنهاد مالی و مدت قرارداد این باشگاه است تا با آنها به توافق برسد. مدیر باشگاه الاهلی حتی مدعی شده توشاک برای مذاکره به قاهره خواهد رفت.

این اخبار در شرایط منتشر شده که خبر توافق این مربی ولزی با تراکتورسازی طی چند وقت اخیر در تمامی رسانه‌های جهان بازتاب داشته و اکنون باید منتظر واکنش مسوولان تراکتورسازی در این خصوص بود.

تراکتورسازی که در تحولات اخیر مدیریتی و مالکیتی باشگاه با خبر انعقاد قرارداد با این سرمربی نامدار توانسته بود، هواداران را نسبت به آینده و نتیجه گیری در فصل هجدهم امیدوار کند، اکنون با رقیب جدید و جدی از مصر برای این مربی مواجه شده و مسلما از مواضع خود در خصوص قراردادی که به امضا رسیده کوتاه نخواهد آمد.

زنوزی، مالک متمول تراکتورسازی که بعد از دریافت مجوز مالکیت این باشگاه اقدامات خود را برای کهکشانی کردن تیم محبوب تبریزی‌ها آغاز کرده بود، در اولین اقدام این سرمربی نامدار را برای نیمکت برگزید تا نشان دهد در مسیر برآورده کردن رویاهای هواداران در حال برنامه ریزی است. با این حال این اقدام عجیب جان توشاک در مذاکره با الاهلی قاهره می‌تواند برنامه آنها را با چالش مواجه کند. توشاک هرچند تا این لحظه واکنشی نسبت به این موضوع نداشته اما مطمئنا به زودی در پاسخ به مدیران تراکتورسازی نسبت به آن موضع خود را اعلام خواهد کرد.