عملیات پهپادی یمن آغاز مرحله جدیدی از نبرد بازدارندگی است
عملیات پهپادی یمن آغاز مرحله جدیدی از نبرد بازدارندگی است

سخنگوی ارتش یمن عملیات پهپادهای دوربرد نیروهای یمنی را آغاز مرحله جدیدی از نبرد بازدارندگی با دشمنان برشمرد. سخنگوی ارتش یمن پس از حملات موشکی یمنی‌ها به شرکت نفتی «آرامکو» عربستان، اعلام کرد که عملیات پهپادهای دوربرد تحولی ریشه ای و آغاز مرحله جدید از نبرد بازدارندگی با دشمنان محسوب می شود. سرتیپ شرف غالب […]

سخنگوی ارتش یمن عملیات پهپادهای دوربرد نیروهای یمنی را آغاز مرحله جدیدی از نبرد بازدارندگی با دشمنان برشمرد.

سخنگوی ارتش یمن پس از حملات موشکی یمنی‌ها به شرکت نفتی «آرامکو» عربستان، اعلام کرد که عملیات پهپادهای دوربرد تحولی ریشه ای و آغاز مرحله جدید از نبرد بازدارندگی با دشمنان محسوب می شود.

سرتیپ شرف غالب لقمان با اعلام این مطلب افزود که در آینده نزدیک شاهد عملیات غافلگیرکننده یگان پهپادی-موشکی ارتش یمن در مرحله جدید بازدارندگی خواهیم بود.

گفتنی است که منابع یمنی روز چهارشنبه از عملیات موفق پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن در هدف قرار دادن پالایشگاه آرامکو در پایتخت عربستان خبر دادند.

منابع سعودی شرکت آرامکو عربستان به آتش سوزی پالایشگاه آرامکو ریاض به دنبال حمله پهپادی یمنی ها اذعان کردند.

شرکت آرامکو در صفحه توییتری خود با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تیم اطفای حریق آرامکو عربستان موفق به مهار آتش سوزی شده و این حادثه تلفاتی نداشته است.

المیادین به نقل از یک منبع وابسته به نیروی هوایی یمن گزارش داد: پهپاد دور برد از نوع صماد۲، پالایشگاه آرامکو در ریاض را هدف قرار داده است.

یک منبع وابسته به نیروی هوایی یمن به المسیره گفت: پهپاد ارتش و کمیته های مردمی یمن به یاری خداوند پالایشگاه شرکت آرامکو در ریاض را هدف قرار دادند. پهپاد صماد۲ که دوربرد است اولین عملیات هوایی  خود را با بمباران پالایشگاه شرکت آرامکو در ریاض انجام داد.

شبکه المسیره گزارش داد: این حمله دستاوردی راهبردی محسوب می شود زیرا همه سامانه های دفاعی مدرن عربستان را پشت سر گذاشته است. این تحول راهبردی و مهم و بزرگ نیروی هوایی یمن درباره پهپاد دور برد صماد۲ وفای به شهید صالح علی الصماد است.