فرانسه با شکست اروگوئه به نیمه نهایی رسید
فرانسه با شکست اروگوئه به نیمه نهایی رسید

تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی مقابل اروگوئه به نیمه نهایی جام جهانی روسیه صعود کرد.  رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه از دیروز جمعه با بازی تیم های ملی فرانسه و اروگوئه آغاز شد. این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نیژنی نوگرود روسیه برگزار شد که با پیروزی دو بر صفر […]

تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی مقابل اروگوئه به نیمه نهایی جام جهانی روسیه صعود کرد.

 رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه از دیروز جمعه با بازی تیم های ملی فرانسه و اروگوئه آغاز شد.

این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه نیژنی نوگرود روسیه برگزار شد که با پیروزی دو بر صفر فرانسه به اتمام رسید.

رافائل واران (۳۹) و گریزمان (۶۱) برای فرانسه گلزنی کردند.

هر دو تیم سعی داشتند با استفاده از قدرت بازیسازی هافبک های خود، مهاجمانشان را در موقعیت گلزنی قرار دهند.

اروگوئه ای ها با اتکا به سرعت بالای بازیکنان خود توپ را به سرعت از فاز دفاع به حمله منتقل می کردند اما مدافعان فرانسه به خوبی سد راه آنها شدند تا این تیم نتواند گلی را وارد دروازه هوگو لوریس کند.

هر چه از زمان بازی گذشت آنتونی گریزمان و پل پوگبا با بازیسازی های خود توانستند نبض بازی را در میانه میدان به نفع فرانسه کنند تا بالاخره در دقیقه ۳۹ روی ضربه ایستگاهی توسط رافائل واران، مدافع پیش تاخته شان به گل برسند.

پس از این گل بازیکنان اروگوئه جلو کشیدند اما بهترین موقعیت آنها را هوگو لوریس در دقیقه ۴۴ مهار کرد تا نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر فرانسه به پایان برسد.

نیمه دوم بر خلاف انتظار پیش رفت تا گریزمان در دقیقه ۶۱ روی اشتباه مسلم موسلرا دروازه بان اروگوئه بتواند دومین گل خروس ها را به ثمر برساند. این گل باعث شد تا اروگوئه بیش از پیش برای گلزنی تلاش کند اما عملکرد شاگردان دیده دشان در تیم ملی فرانسه باعث شد تا سوارز و هم تیمی هایش نتوانند به گل برسند.

بنابراین فرانسه توانست نام خود را به عنوان اولین تیم راه یافته به نیمه نهایی جام بیست و یکم ثبت کند.