فغانی:جایزه ما را در سالن خالی اهدا کردند!
فغانی:جایزه ما را در سالن خالی اهدا کردند!

داور ایرانی حاضر در جام جهانی از نظم برگزاری مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: باید شان افراد حفظ شود.  علیرضا فغانی که در اولین ساعات بامداد مراسم معرفی برترین های مورد تقدیر قرار گرفت با انتقاد از برگزاری این مراسم گفت: ما باید برنامه ریزی را یاد بگیریم و مثل […]

داور ایرانی حاضر در جام جهانی از نظم برگزاری مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران انتقاد کرد و گفت: باید شان افراد حفظ شود.

 علیرضا فغانی که در اولین ساعات بامداد مراسم معرفی برترین های مورد تقدیر قرار گرفت با انتقاد از برگزاری این مراسم گفت: ما باید برنامه ریزی را یاد بگیریم و مثل جام جهانی رفتار کنیم.

وی در ادامه انتقادش گفت: در جام جهانی اول از داوران تقدیر می کنند اما اینجا ما را چند ساعت نگه داشتند و زمانی که سالن خالی شده بود از ما تقدیر کردند. به نظرم باید شان افراد حفظ شود و اگر قرار است تقدیری شود به موقع باشد.

فغانی در مورد قضاوتش در لیگ برتر گفت: قطعا در این مسابقات حضور داریم و برای جام ملت ها هم برنامه ریزی کرده ایم. هر جا احساس کنم که نمی توانم ادامه بدهم جایم را به جوانان خواهم داد و خیانت نخواهم کرد.