فونداسیون ملت، استحکامِ بنای نظام
فونداسیون ملت، استحکامِ بنای نظام

١٩ دی روز بروز همت پر برکت ملت ایران برای ایجاد نظام اسلامی در سال ١٣۵۶ هجری شمسی است. ٢۵٠٠ سال پادشاهی پادشاهان ، از کورش تا پهلوی همراه با نوسانات و فراز و نشیب ها در قرون گذشته منجر به تبدیل ایران به نوکری تابع و زبون در مقابل انگلیس و امریکا گشته بود. […]

١٩ دی روز بروز همت پر برکت ملت ایران برای ایجاد نظام اسلامی در سال ١٣۵۶ هجری شمسی است.

٢۵٠٠ سال پادشاهی پادشاهان ، از کورش تا پهلوی همراه با نوسانات و فراز و نشیب ها در قرون گذشته منجر به تبدیل ایران به نوکری تابع و زبون در مقابل انگلیس و امریکا گشته بود.

متکی به مزدوری آخرین پادشاه در این سرزمین منابع ملی منطقه صرف تنومند شدن اربابان قلدر جهان میشد و هرچه ایشان قلدر تر میشدند کشورهای غنی منطقه ضعیف تر میشدند و با ضعف خود بیش از پیش تابع جریان قدرت استکباری و این روند ادامه داشت تا روزی که ملت ایران تصمیم گرفت بنیه ذاتی متکی به شور و شرف خود را ابراز و پایه گذار نظامی استوار و با اقتدار در این منطقه گردد.

اولین تصمیم انقیاد از رهبری پاک نهاد با دانشی منبعث از قرآن و عترت که منزلت مرجعیت شیعه در جهان را به برکت ممارست در ساختن خود و اقدام برای پرادختن به ملت با مبانی و آموزه های الهی بوده است.

آنچه باید محل دقت واقع شود استحقاق بالقوه ملت در دریافت نعمت رهبری امام امت بود، که این فقط به برکت دعا و استغاثه یک ملت از خدای متعال و عنایت پروردگار رحمان و رحیم میسر گردیده و بس.

آنچه این ملت را امت نمود خواستن از خدا در گرو درک صحیح از رضای خدا و اقدام برای تحقق مقصود خدا در زمین بوده است.

اعطای نعمت امامیت امام خمینی رحمت الله علیه به همه ملت ها صورت نیافته و نمی یابد واین فقط به برکت فهم درست و متقابل بین ملت و هدایت امام قابلیت تحقق یافته است.

بنیان نهادن نظامی منبعث از رضای پروردگار زمینه متلاشی شدن اساس پادشاهی که اساس حدوث و بقای آن به اتکای زور و سرنیزه و نوکری و سرسپردگی و باج و خراج دادن به مستکبرین میسر بوده، گردید و اعتقاد یک ملت در پرتو خواست و پرداختن بهای خواسته خود نظام اسلامی ایران را آفرید.

از آن نمایش حمیت متجاوز  از ۴٠ سال میگذرد.

نظام اسلامی بعد از حدوث فراز و نشیب های بقا را با هزینه حضور و صدق نسبت به عهد خود با خدا از جانب ملت طی نموده است و از آن روز ، روز بروز تا امروز این استحکام در بنای متکی به ایمان ملت قوی تر و به تبع قوت این ملت و مبدل شدنشان به امت دشمنانشان ضعیف تر و زبون تر و ذلیل تر شده اند.

۴٠ سال پیش امریکا کجا بود ، ما کجا؟

۴٠ سال پیش انگلیس کجا بود، ما کجا؟

۴٠ سال پیش شوروی کجا بود، ما کجا؟

۴٠ سال پیش سعودی کجا بود، ما کجا؟

امروز ما کجائیم ، امریکا و اذنابش همه با هم کجا؟

و این همه نشد مگر به بهای ایثار پیش قراولان ملت، سابقون در هدایت و فداکاری برای این ملت.

سخنان ملهم از رضای خدای رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی در روز ١٩ دی ماه ٩۶ همین مفهوم را در خود نهفته داشت و به قوام و دوام نظام بی بدیل اسلامی با همه معضلات متکی به ضعف ایمان کارگزارانش ، جلای تحکیم بخشید.

آنان که دین و دل در رکاب خدمت صادقانه به ملت گذاشته و کمر ایثار بسته و زلال جانشان را مخلصانه به کف گرفته و جز به جلای ملت نمی اندیشند کجا و اینان که مزدوری آشکار و نهان در خدمت به شیطان ِ امریکا و انگلستان را برگزیده اند کجا؟

فی الواقع باید سخن قرآن کریم را دائماً بگوش جان زمزمه نمود که هل یستوی الاعمی و البصیر؟

فی الواقع برابرند کوردلانی که به قیمت تحمیل فقر و نداری به مردم و بهانه سازی بدست آسیب دیدگان از سپرده گزاران کاسپین در خدمت اهداف دشمنان نظام، قصد ایجاد آشوب و متهم نمودن رهبری و نظام را در سر می پروراندند ؟ با آنان که به مقاصد شوم این اجنبی صفتان پی برده و مقاصد شومشان را با حضور بی منت در راهپیمایی های این دو هفته افشا و به روشنگری برای جهانیان پرداختند؟

چه کسی باور دارد که روحانی و من تبع تزویرگر او بفکر خدمت به مردم در این کشورند؟ و چه کسی باور ندارد که رهبری و من تبع مخلص و ایثار گر او لحظه ای از فکر خدمت مخلصانه به ملت و انقلاب و اسلام غافلند؟

وقایع این دو سه هفته پرده هایی را بالا زد و حجاب از دیدگان ملتی برداشت تا سره از ناسره را شناخته و نفاق از وفاق را از یکدیگر تفکیک نموده به نفاق پشت کرده و به کوس وفاق با حضور و شعارهای خود ایثارگرانه بکوبند و رسواگر توطئه ای باشند که بدست عوامل مزدور داخلی در شرف تحقق بود.

این یعنی روشن کردن گمراهی و ضلالت از انوار

این یعنی صبوری برای تفکیک حباب از زلال آب

این یعنی فونداسیون مستحکم ایمان و افتخار

این یعنی قوام با دوام نظام در کمال استحکام

این یعنی همان که خدا وعده نموده است

این یعنی یک قدم به پیش برای ظهور

والسلام

حمید رضا نقاشیان