قطع برق صدای مشترکان موبایل را هم درآورد
قطع برق صدای مشترکان موبایل را هم درآورد

قطع برق در برخی مناطق تهران طی روزهای گذشته باعث بروز مشکل در ارتباط مشترکان تلفن همراه شده است. طی روزهای اخیر گرمای ناگهانی هوا موجب شد که در برخی مناطق تهران شاهد خاموشی‌های غیرمنتظره باشیم. همین قطع برق بدون اعلام قبلی ظاهرا باعث شده سایت‌های برخی از اپراتورهای تلفن همراه که در این مناطق […]

قطع برق در برخی مناطق تهران طی روزهای گذشته باعث بروز مشکل در ارتباط مشترکان تلفن همراه شده است.

طی روزهای اخیر گرمای ناگهانی هوا موجب شد که در برخی مناطق تهران شاهد خاموشی‌های غیرمنتظره باشیم. همین قطع برق بدون اعلام قبلی ظاهرا باعث شده سایت‌های برخی از اپراتورهای تلفن همراه که در این مناطق واقع شده، دچار مشکل و به اصطلاح داون شوند و درنتیجه در مدت زمانی که برای بالا آمدن مجدد سایت نیاز است،‌ ارتباط برخی مشترکان با مشکل مواجه شود.

ظاهرا اختلال برقراری ارتباط طی دو روز اخیر برای برخی مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایجاد شده و همین موضوع مشکلاتی را ایجاد و این سوال را مطرح کرده که چرا هیچ اطلاع‌رسانی قبل از قطع برق برای مشترکان و یا اپراتورها وجود نداشته است؟

خاموشی نه تنها در یک منطقه مشخص بلکه سراسر تهران و حتی برخی شهرهای دیگر را فراگرفته و با شرایط پیش رو مشکلات متعددی در ادارات و شرکت‌ها پیش آمده و قطع برق حتی موجب کاهش سرعت کار شده است.

در هر حال به گفته مسوولان وزارت نیرو تاکنون هیچگونه خاموشی برنامه‌ریزی شده وجود نداشته و طی چند روز اخیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن رشد چشمگیر مصرف به ناچار مدیریت‌های اضطراری انجام شده تا رشد مصرف برق سیستم را دچار اختلال نکند.