گلایه از افزایش روزانه قیمت لوازم یدکی خودرو
گلایه از افزایش روزانه قیمت لوازم یدکی خودرو

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: دستگاه های نظارتی بر نحوه عرضه و فروش لوازم یدکی نظارت های ویژه داشته باشند. سعید سبحانی در پاسخ به این سوال که تعداد زیادی از رانندگان خودروی سنگین نسبت به افزایش قیمت روزانه لوازم یدکی به شدت گلایه دارند افزود: برخی از این […]

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی گفت: دستگاه های نظارتی بر نحوه عرضه و فروش لوازم یدکی نظارت های ویژه داشته باشند.

سعید سبحانی در پاسخ به این سوال که تعداد زیادی از رانندگان خودروی سنگین نسبت به افزایش قیمت روزانه لوازم یدکی به شدت گلایه دارند افزود: برخی از این افراد حتی نسبت به ارائه نشدن برخی از اقلام لوازم یدکی از سوی لوازم یدکی فروشان معترضند.

وی ادامه داد: اگر تشکل و یا کانون صنفی متقاضی شود تا نسبت به ورود برخی از اقلام لوازم یدکی به استان اقدام کند از آنها حمایت خواهیم کرد تا این امر را انجام دهد.

سبحانی ادامه داد: اگر کانون و یا انجمن صنفی آمادگی انجام این کار از اعلام نکند خواسته ما از دستگاه‌های نظارتی همچون تعزیرات بر این است که نظارت های جدی را بر فروش این نوع از کالاها انجام دهند که آیا قطعه فروخته شده با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد شده و متناسب با آن فروخته می شود و یا اینکه با ارز ۴۲۰۰ وارد شده اما گران فروشی انجام می‌شود.

سبحانی تاکید کرد: کم فروشی، احتکار و گران فروشی تخلف است و باید جلوی این امر گرفته شود تا در حق رانندگان اجحاف نشود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات رانندگان بالا بودن قیمت لوزام یدکی بوده است، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده لاستیک خودرو یکی از اقلام پر مصرف رانندگان بوده که هم اکنون این کالا با حواله در میان رانندگان توزیع می شود.

به گفته وی از تاریخ یکم مرداد ماه سال جاری بیش از ۳۰۰ حلقه لاستیک خودرو وارد استان شده که با حواله تحویل رانندگان می شود.