کرملین: لندن به هر حال مجبور به عذرخواهی خواهد شد
کرملین: لندن به هر حال مجبور به عذرخواهی خواهد شد

 دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ماجرای مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس در سالزبری گفت: لندن به هر حال مجبور به عذرخواهی خواهد شد اما مشخصاً این ماجرا طولانی خواهد بود و بلاهت انگلیس در آن از حد گذشته است. پسکوف تأکید کرد، اطمینان دارد که اتهام‌های مطرح شده از سوی انگلیس […]

 دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ماجرای مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس در سالزبری گفت: لندن به هر حال مجبور به عذرخواهی خواهد شد اما مشخصاً این ماجرا طولانی خواهد بود و بلاهت انگلیس در آن از حد گذشته است.

پسکوف تأکید کرد، اطمینان دارد که اتهام‌های مطرح شده از سوی انگلیس علیه روسیه در ماجرای اسکریپال هرگز ثابت نخواهد شد.

وی افزود: وزیر امور خارجه انگلیس که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه را متهم کرد و همچنین نخست‌وزیر انگلیس پس از طرح اظهاراتشان باید با همکاران خود در اتحادیه اروپا رودررو شوند.

پسکوف گفت: اتهام‌های انگلیس علیه روسیه در پرونده اسکریپال با شواهد ردکننده آشکار روبرو شده است.

سخنگوی کرملین گفت: این وضعیت از همان ابتدا برای ما ناعادلانه بود و اکنون مدارکی بیرون می‌آید که نشان می‌دهد، این اتهام‌های بی‌منطقی که طرف انگلیسی ساعاتی بعد از این حادثه علیه ما مطرح کرد، هیچ پایه و اساسی نداشت. این موضوع را مدارک رسمی و گویای کارشناسان نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: اکنون سوال این است که طرف انگلیسی از چه چیزی به عنوان مبنای اتهام‌هایش علیه روسیه استفاده کرده است. طرف انگلیسی باید جوابگو باشد.