«مترسک نتانیاهو» بازهم بی عقلی کرد!
«مترسک نتانیاهو» بازهم بی عقلی کرد!

نشست خبری دونالد ترامپ با سخنان نسنجیده و دیکته شده ازصهیونیست ها، نقش مترسک بازی کردن او را برای جهانیان آشکارتر کرد. به گزارش گروه سیاسی صبح اقتصاد؛ حمید محجوب از فعالان سیاسی در یادداشتی درباره اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا آورده است:  نشست خبری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با موضوع راهبرد جدید […]

نتانیاهو

نشست خبری دونالد ترامپ با سخنان نسنجیده و دیکته شده ازصهیونیست ها، نقش مترسک بازی کردن او را برای جهانیان آشکارتر کرد.

به گزارش گروه سیاسی صبح اقتصاد؛ حمید محجوب از فعالان سیاسی در یادداشتی درباره اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا آورده است:  نشست خبری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با موضوع راهبرد جدید این کشور درباره برجام و ایران،بیشتر شبیه یک نمایشنامه بود که در آن ترامپ نقش مترسک را بازی کرد.

چندی است که اکثر مردم دنیا و رسانه ها منتظر این نمایشنامه در آمریکا یا همان نشست خبری دونالد ترامپ بودند. برای ما که کاملاً نقش ترامپ از بدو ورودش به کاخ ریاست جمهوری آشکار و نمایان بود. مردی که فهم سیاسی ندارد و فقط مترسک صهیونیست ها است.

اظهارات نسنجیده و لغزش کلامی ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تحلیل گران سیاسی و رسانه‌ها کاملاً روشن و مشخص بود. متن خوانده شده توسط ترامپ، دیکته شده سران رژیم صهیونیستی و همراه با آدرس‌های غلط بوده است.

این متن در نهایت با تحریف از تاریخ و استفاده عبارت مجهول، با رسوایی سیاسی دیگر برای مردم و رئیس جمهور آمریکا همراه بود.

کارگردان این مترسک آمریکایی یعنی «نتانیاهو»؛ نقش و نفوذ خود را در تصمیم گیری رئیس جمهور آمریکا نشان داد و مشخص شد که «ترامپ مترسک» در سیاست آمریکا جایی ندارد و این اسرائیل غاصب است که او را کارگردانی و مدیریت می کند.

ترامپ نادان نفهمید و نخواهد نیز فهمید که سیاست های او در قبال ایران با شکست مواجعه شده و همچنان از روی نفهمی خود مسیر صهیونیست ها را پی می برد. اظهارات او در نشست خبری شب گذشته چیزی جز تمسخر و بی آبروی خودش برجا نگذاشت!