۵ مدال رنگارنگ برای ایران در المپیاد جهانی ریاضی
۵ مدال رنگارنگ برای ایران در المپیاد جهانی ریاضی

تیم المپیاد ریاضی کشورمان موفق شد در پنجاه و نهمین المپیاد جهانی ریاضی به ۵ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز و یک دیپلم افتخار دست یابد. تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران موفق شد در پنجاه و نهمین المپیاد جهانی  ۲۰۱۸ ریاضی به یک مدال طلا، سه مدال نقره، یک مدال برنز و یک […]

تیم المپیاد ریاضی کشورمان موفق شد در پنجاه و نهمین المپیاد جهانی ریاضی به ۵ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز و یک دیپلم افتخار دست یابد.

تیم المپیاد ریاضی جمهوری اسلامی ایران موفق شد در پنجاه و نهمین المپیاد جهانی  ۲۰۱۸ ریاضی به یک مدال طلا، سه مدال نقره، یک مدال برنز و یک دیپلم افتخار به مقام نوزدهمی دنیا برسد.

در این دوره از المپیاد جهانی ریاضی محمد شریفی کیاسری به مدال طلا، عرفان معینی، احمد رمضان پور و محمد شاه وردی کندری به مدال نقره و محمدامین شریفی به مدال برنز و ابوالفضل شیرمحله ئی به دیپلم افتخار دست یافتند.

دکتر حسام فیروزی سرپرست دوم، دکتر مرتضی ثقفیان و مجتبی زارع بیدکی ناظر علمی و هادی تجلی فر به عنوان ناظر وزارتی این تیم را همراهی می کنند.

پنجاه و نهمین المپیاد جهانی  ۲۰۱۸ ریاضی از ۱۶ تا ۲۳ تیرماه ۹۷ در شهر کلوژ ناپوکا رومانی برگزار می شود و بر اساس اعلام نتایج مسابقات تیم های آمریکا، روسیه و چین به ترتیب مقام های اول تا سوم دنیا را کسب کرده اند.