مذاکره المپیاکوس و انصاری‌فرد درباره تمدید قرارداد یا جدایی
مذاکره المپیاکوس و انصاری‌فرد درباره تمدید قرارداد یا جدایی

یک رسانه ورزشی یونان از مذاکره نماینده کریم انصاری‌فرد با باشگاه المپیاکوس درباره تمدید قرارداد با توجه به پیشنهادهای جدیدش خبر داد. به گزارش صبح اقتصاد به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد طی چند روز آینده به یونان خواهد رفت تا درباره شرایط این ملی‌پوش ایرانی با سران باشگاه المپیاکوس آتن […]

یک رسانه ورزشی یونان از مذاکره نماینده کریم انصاری‌فرد با باشگاه المپیاکوس درباره تمدید قرارداد با توجه به پیشنهادهای جدیدش خبر داد.

به گزارش صبح اقتصاد به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد طی چند روز آینده به یونان خواهد رفت تا درباره شرایط این ملی‌پوش ایرانی با سران باشگاه المپیاکوس آتن پای میز مذاکره نشیند. مهاجم ایرانی تا سال ۲۰۱۹ میلادی با تیم المپیاکوس قرارداد رسمی دارد اما مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده که چند تیم تمایل به جذب انصاری‌فرد دارند.

این رسانه معتبر ورزشی یونان در ادامه خبرش آورده است: برای باشگاه المپیاکوس سخت است که در شرایط کنونی جایگزینی برای انصاری‌فرد پیدا کند، زیرا این مهاجم ایرانی نقش اصلی را در خط حمله این تیم ایفا می‌کند، البته باشگاه المپیاکوس به روشنی قصد تمدید قرارداد با محمد بن، مهاجم آفریقایی را دارد اما شرایط برای کریم انصاری‌فرد متفاوت است.

در روزهای اخیر رسانه‌های ورزشی یونان از علاقه‌مندی ۲ باشگاه معتبر لهستانی برای خرید کریم انصاری‌فرد خبر داده‌ بودند. نمایندگان این باشگاه‌ها حتی با حضور در یونان از نزدیک شاهد بازی‌های کریم انصاری‌فرد بودند.