سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: تمام تمرکزمان روی بازی با ازبکستان است و اگر مشکل ارزی وجود دارد طبیعتا رئیس فدراسیون باید آن را حل کند. تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش دنبال می کند. این […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: تمام تمرکزمان روی بازی با ازبکستان است و اگر مشکل ارزی وجود دارد طبیعتا رئیس فدراسیون باید آن را حل کند.

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش دنبال می کند. این تیم عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تمریناتش را دنبال کرد.

کی روش گفت: ما یک بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان داریم که باید تمام تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. سعی می کنیم با ۲۵ بازیکن به ازبکستان برویم. سعی می کنیم که یک بازی خوب برگزار کنیم و از بازیکنان جدید استفاده کنیم. کارهای پشتیبانی هم در حال انجام شدن است. هرچند که کار به کندی پیش می رود.

سرمربی تیم ملی در واکنش به صحبت هایی که انجام داده بود و برخی گفته اند قانع نشده اند گفت: چه کسی این حرف ها را زده است؟ همانطور که قبلا گفتم هیچ نگرانی ندارم و کارم را انجام می دهم. مشکلی در این زمینه وجود ندارد و کارمان را انجام می دهیم.

وی در مورد سردار آزمون نیز گفت: او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است و مطمئنم که به زودی مشکلات او حل می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه چرا با تیم های آرژانتین و کلمبیا بازی نکرده اید گفت: چه کسی این را گفته است؟ شما نامه این بازی را دارید؟

وقتی کی روش با ارائه مستندات و نامه مورد تایید فدراسیون مواجه شد در پاسخ گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم اگر چنین چیزی باشد برایم مثل معجزه است. اگر این موضوع درست باشد راضی هستم با زانو تا دبی بروم. بعد از این همه سال که برای بازی آماده‌سازی و دوستانه مشکلات داشتیم اگر چنین چیزی درست باشد خیلی خوب است.

وی در مورد مشکلات ارزی گفت: همه می دانیم که این مشکلات وجود دارد. همه باید تلاش کنیم که این مشکلات  از سر راه برداشته شود و ما در جام ملت های آسیا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. وقتی دلار بالا می‌رود تاج باید این مشکل را حل کند ولی وقتی رونالدو بالا می‌رود مشکل فنی است و من باید مشکل را حل کنم.

کی روش خاطرنشان کرد: تا زمانی که من در تیم ملی هستم فرق نمی کند بازیکن از کدام منطقه باشد. بازیکنی که خوب باشد باید در تیم ملی حضور داشته باشد. مسئله خیلی جدی است تا موقعی که من هستم فرقی نمی‌کند بازیکن از شمال، جنوب، مرکز یا غرب و شرق کشور باشد بازیکن خوب در تیم ملی باید حضور پیدا کند.

کارلوس کی روش با اشاره به تغییر مدیر رسانه ای تیم ملی گفت: آقای حسینی که قبلا حضور داشتند به عنوان  مدیر رسانه ای جانشین معمتدکیا شده است. امیدوارم رسانه ها اگر ابهامی در مورد تیم ملی داشتند مستقیم از خود من و یا از دپارتمان تیم های ملی بپرسند تا مشکلات به حداقل برسد.