معاون فرهنگی قوه قضاییه:مجازات بدنی موثرتر از زندان است
معاون فرهنگی قوه قضاییه:مجازات بدنی موثرتر از زندان است

معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به خسارت های ناشی از زندان گفت: مجازات های بدنی نسبت به زندان بسیار موثر تر است و از تازیانه ای که در اسلام داریم باید دفاع کنیم. حجت الاسلام هادی صادقی در مراسم رونمایی از سامانه ستاد ملی صبر گفت: مفاهیم صلح و سازش و بخشش از مفاهیم […]

معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به خسارت های ناشی از زندان گفت: مجازات های بدنی نسبت به زندان بسیار موثر تر است و از تازیانه ای که در اسلام داریم باید دفاع کنیم.

حجت الاسلام هادی صادقی در مراسم رونمایی از سامانه ستاد ملی صبر گفت: مفاهیم صلح و سازش و بخشش از مفاهیم بسیار مهمی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.اگر در مسیر صلح و سازش صبوری نکنیم به توفیق نمی رسیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی صبر، گفت: ستاد ملی صبر متعلق به قوه قضائیه نیست بلکه چند نهادی و متعلق به مردم است.

صادقی اظهارداشت:  به طور مستقیم وارد اخذ صلح و سازش نمی‌شویم بلکه به عنوان پل ارتباطی هستیم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه به رونمایی از سامانه ستاد ملی صبر اشاره و تصریح کرد: در این سامانه افراد واجد شرایط معرفی می شوند و پس از اطلاع یابی، مردم خودشان انتخاب می کنند که به چه کسی کمک کنند.

صادقی افزود: سامانه به ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده زندانیان متصل است و پرداخت های بانکی در این سامانه به حساب این دو مرکز واریز می‌شود. علاوه بر این، سامانه مذکور به شوراهای حل اختلاف وصل هستند.

وی به قسمت های مختلف این سامانه اشاره کرد و گفت: کمپین صبر در این سامانه وجود دارد که تا به امروز ۱۵هزار نفر در آن عضو شدند.

صادقی با اشاره به خسارت های ناشی از زندان گفت: مجازات های بدنی نسبت به زندان بسیار موثرتر است و از تازیانه ای که در اسلام داریم باید دفاع کنیم و این بحث های حقوق بشری ما را به بیراهه برده است. کتاب هایی را دیدم که در کشورهای غربی منتشر شده که در این کتاب ها هم به تجدیدنظرهایی رسیدند. زندان دانشگاه جرم و جنایت است.