معنوی نژاد: ژاپن و چین برای اولی می‌آیند اما ما تیم ایران هستیم
معنوی نژاد: ژاپن و چین برای اولی می‌آیند اما ما تیم ایران هستیم

ملی پوش والیبال گفت: کسب مقام قهرمانی در بازی‌های آسیایی برای هر کشور و رشته ورزشی افتخار است. معنوی نژاد درباره بازگشت دوباره به تمرینات و رفع آسیب دیدگی‌اش گفت: لیگ ملت‌های والیبال رقابت‌هایی بود که بسیار دوست داشتم در کنار ملی پوشان باشم و به تیم ملی کمک کنم. چند روزی است که با […]

ملی پوش والیبال گفت: کسب مقام قهرمانی در بازی‌های آسیایی برای هر کشور و رشته ورزشی افتخار است.

معنوی نژاد درباره بازگشت دوباره به تمرینات و رفع آسیب دیدگی‌اش گفت: لیگ ملت‌های والیبال رقابت‌هایی بود که بسیار دوست داشتم در کنار ملی پوشان باشم و به تیم ملی کمک کنم. چند روزی است که با آغاز اردوهای تیم ملی به تمرینات بازگشتم و انگیزه بسیاری دارم تا به تیم ملی در بازی‌های آسیایی کمک کنم.

وی درباره رفع کامل آسیب دیدگی‌اش گفت: خداراشکر با تمریناتی که داشتم و روند درمانی که طی کردم آسیب دیدگی‌ام برطرف شده است.

ملی پوش والیبال در ادامه درباره حضور در بازی‌های آسیایی و سپس رقابت‌های جهانی گفت: کسب مقام قهرمانی در بازی‌های آسیایی برای هر کشور و رشته ورزشی افتخار است. حضور در بازی‌های آسیایی را می توان به چشم دیدارهای تدارکاتی پیش از حضور درمسابقات جهانی دید تا با یک تیم آماده راهی شویم و هم در بازی‌های آسیایی قهرمان شویم  وهم برای حضور در جهانی آماده تر شویم.

معنوی نژاد در پاسخ به این سوال که انتظار قهرمانی کار را برای تیم سخت می کند؟ گفت: بله درست است، تیم‌های ژاپن و چین جوانگرایی خوبی را انجام داده اند و تیم سرحالی دارند مسلما آنها برای کسب مقام نخست می آیند اما خب ما نیز تیم ایران هستیم. به عنوان یک بازیکن بسیار دوست دارم این اتفاق رخ دهد و تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف خواهم کرد.

وی درباره رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت: مسابقات جهانی سطح بالایی دارد چرا که هر چهار سال یک بار برگزار می شود و تیم‌ها با بهترین‌های خود حاضر می شوند در آنجا نیز بازی‌های سختی در پیش داریم و از الان نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.