من ایرانی میمانم تو نیز مجبوری
من ایرانی میمانم تو نیز مجبوری

اتمام حجت رهبر معظم انقلاب برای مردم:  « همه ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد ،عرب، لر ، ترک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، و….گرفته تا همه جریانات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و….باید بدانیم. جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی فعلی وجود نخواهد داشت. اگر خدای […]

اتمام حجت رهبر معظم انقلاب برای مردم:  « همه ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد ،عرب، لر ، ترک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، و….گرفته تا همه جریانات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و….باید بدانیم.

جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی فعلی وجود نخواهد داشت. اگر خدای ناکرده این نظام جمهوری اسلامی فعلی سرنگون شود ، فکر نکنید زمان قبل از انقلاب مثل دوران پهلوی شکل می گیرد. نخیر . آنهایی که خواب تشریف دارند را بیدار کنید.

امریکا و انگلیس پشت دستشان را داغ کرده اند که بخواهند حکومتی مانند پهلوی را دوباره بر سر ما ایرانیها بگذارند!!!. پس جایگزین این نظام جمهوری اسلامی اگر خدای نکرده سرنگون شود چیست؟!

جوابش را آمریکایی ها از زبان سگ هارشان داعش بیان کرده اند ، حمام خون ، قتل عام سراسری ، فاجعه انسانی ، نسل کشی ایرانیان بصورتی بسیار بدتر از میانمار» !!!

لذا کسانی که فکر می کنند با رفتن ولایت فقیه و از بین بردن جمهوری اسلامی همه چیز عالی میشود ، بسیار بسیار در اشتباهند . اینها هیچ چیز از عالم سیاست و گرگهای در کمین مردم ایران نمی دانند.

آخر و عاقبت نظام جمهوری اسلامی چیزی بسیار بدتر از سوریه فعلی است. حالا سوریه کسی مانند ایران را داشت بفریادش برسد، اگر ما غارت شویم ، اگر به ما شبیخون بزنند خدا میداند چه خواهد شد. فقط همین را بدانید که کار بجاهایی برسد که حسرت این ایام را خواهیم خورد. باید دست خانواده ات را بگیری و فراری کوه و بیابان بشویم.

ای مردم ایران ، قدر این امنیت را بدانید و همه مشکلات را با جان و دل تحمل کنید ، در انتخابات دقت کنید ، ‌کسی را به داخل مجلس و دولت بفرستید که زجر کشیده و از طبقه محرومین باشد، آنگاه مشکلات کشور حل خواهد شد.

به تفکر انقلابی رأی دهید. آشوب و اغتشاشات مایه خوشحالی دشمن است. خیلی دقت کنید.دشمن در صدد ایجاد آشوب در کشور است تا به خیال خود بتواند فضای آرام و امن کشور را به فضای امنیتی تبدیل کند و این ماموریت را منافقین با اذناب آمریکایی تبار و اسراییل با پول سعودی به عهده گرفته اند و زهی خیال باطل که فکر کنند ایران و ایرانی اجازه بدهد ایشان ما را به انفعال در مقابل جنایات خود بکشانند؟  کسانی که در اشوبهای اخر سال گذشته پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به آتش کشانیده اند خود را ایرانی نمیدانند. خود فروخته به اجانبند.

ملیت خود را و هویت خود را و شخصیت خود را به باد هوسها و آرزوهای بی بنیان داده اند. من و تو که خون شهیدان را تازه میدانیم ، من و تو که شهیدان را زنده میدانیم، من و تو که دشمن را دستپاچه میدانیم، من و تو که ایران را سرزمین بقای انقلاب اسلامی میدانیم، من و تو که این نظام را طلیعه ورود به انقلاب مهدی صاحب الزمان عجل …. تعالی فرجه میدانیم، اجازه نخواهیم داد ایرانیت ما رابفروشند. اجازه نخواهیم داد به دین و شرف و ناموس ما هتک حرمت شود، اجازه نخواهیم داد عده ای مزدور سوار بر قایق شکسته در دریای غرورمان موج بی عفتی راه بیاندازند. ما ایران را یک پارچه ایرانی میخواهیم و لذاست که ایرانی میمانیم و به این دست و پا چلوفتی های از خود و خدا و دین و وفا برگشته نهیب میزنیم چون من ایرانی میمانم، تو نیز مجبوری پا به پای من ایرانی بمانی و کاش بفهمی که امروزو در کنف منویات انقلاب اسلامی ، ایرانی بودن درفش سربلندی در جهان است و بس .والسلام

حمید رضا نقاشیان