ناوگروه تهاجمی «هری ترومن» در خاورمیانه و اروپا مستقر می‌شود
ناوگروه تهاجمی «هری ترومن» در خاورمیانه و اروپا مستقر می‌شود

ناوگروه تهاجمی «یواس‌اس هری ترومن» فردا پایگاه دریائی آمریکا در ایالت «ویرجینیا» را برای استقرار در خاورمیانه و اروپا تَرک خواهد کرد.  ناوگروه تهاجمی «یواس‌اس هری ترومن» (USS Harry Truman) قرار است فردا چهارشنبه پایگاه دریائی آمریکا در شهر «نورفک» (Norfolk) واقع در ایالت «ویرجینیا» را برای استقرار در خاورمیانه و اروپا تَرک خواهد کرد. […]

ناوگروه تهاجمی «یواس‌اس هری ترومن» فردا پایگاه دریائی آمریکا در ایالت «ویرجینیا» را برای استقرار در خاورمیانه و اروپا تَرک خواهد کرد.

 ناوگروه تهاجمی «یواس‌اس هری ترومن» (USS Harry Truman) قرار است فردا چهارشنبه پایگاه دریائی آمریکا در شهر «نورفک» (Norfolk) واقع در ایالت «ویرجینیا» را برای استقرار در خاورمیانه و اروپا تَرک خواهد کرد.

بر اساس بیانیه صادره از سوی نیروی دریایی آمریکا، ناوگروه مذکور را کشتی «یو اس‌اس نورماندی» مسلح به موشک‌ های کروز و سه ناوشکن مجهز به موشک‌ های هدایت‌شونده همراهی می‌ کنند.

این در حالیست که روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان دفاعی آمریکا ساعتی پیش نوشته بود: در حال حاضر ناو شکن «یو اس اس دونالد کوک» در آبهای شرق مدیترانه حضور دارد و می تواند در هر حمله ای علیه سوریه مشارکت کند.

شبکه «سی‌ان‌ان تُرک» نیز پیشتر در خبری فوری اعلام کرده بود که ناوشکن دونالد کوک از بندر لارناکا در قبرس راهی شده و در نزدیکی آب‌های سرزمینی سوریه لنگر انداخته است.

این شبکه گفت ناوشکن دونالد کوک ۶۰ موشک «تام‌هاوک» با خود حمل می‌کند و هر لحظه احتمال دارد با این موشک‌ها خاک سوریه را هدف قرار دهد.