نباید به ترامپ اجازه داد تا ثبات اروپا را برهم بزند
نباید به ترامپ اجازه داد تا ثبات اروپا را برهم بزند

وزیر خارجه فرانسه در گفتگو با یک شبکه فرانسوی تأکید کرد که نباید به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اجازه داده شود تا ثبات اروپا را برهم بزند. به نقل از شبکه بی‌اف‌ام تی‌وی فرانسه، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه امروز صبح تأکید کرد که اروپا اجازه نمی دهد  که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا […]

وزیر خارجه فرانسه در گفتگو با یک شبکه فرانسوی تأکید کرد که نباید به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اجازه داده شود تا ثبات اروپا را برهم بزند.

به نقل از شبکه بی‌اف‌ام تی‌وی فرانسه، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه امروز صبح تأکید کرد که اروپا اجازه نمی دهد  که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اتحادش را برهم بزند.

وی در جریان گفتگوی تلویزیونی با «ژان جیکوب بوردین» مجری برنامه صبحگاهی این شبکه گفت: ترامپ توافق تغییر اقلیمی را به خطر انداخته است، توافق هسته ای با ایران را به خطر انداخته است، ساز و کار فعالیت سازمان ملل را به خطر انداخته است و نمی تواند تحمل کند که اتحادی به عنوان اتحادیه اروپا وجود داشته باشد.

به گفته او ترامپ با سیاست های اقتصادی که در قبال اتحادیه اروپا اتخاذ کرده کاری می کند تا ثبات این اتحادیه به خطر بیافتد.

وی همچنین تأکید کرد که اروپایی ها به صورت مشترک به ایالات متحده می گویند که ما زیر بار فشار و تهدید مذاکره نخواهیم کرد و امروز در جنگی تجاری قرار نداریم اما ظاهرا این جنگ در حال آغاز شدن است و به همین دلیل ما نیازمند اروپایی قوی و مقتدر هستیم.