نتانیاهو: تداوم حضور ایران، سوریه را در معرض خطر قرار می دهد!
نتانیاهو: تداوم حضور ایران، سوریه را در معرض خطر قرار می دهد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از حملات هوایی ائتلاف سه گانه واشنگتن- پاریس- لندن علیه سوریه، در مورد تداوم حضور نیروهای ایران در سوریه هشدار داد!  «بنیامین نتانیاهو» روز شنبه از حملات هوایی تروئیکای جنگ طلب واشنگتن- پاریس- لندن علیه اهدافی در سوریه تمجید کرد و در عین حال مدعی شد که تداوم حضور […]

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تمجید از حملات هوایی ائتلاف سه گانه واشنگتن- پاریس- لندن علیه سوریه، در مورد تداوم حضور نیروهای ایران در سوریه هشدار داد!

 «بنیامین نتانیاهو» روز شنبه از حملات هوایی تروئیکای جنگ طلب واشنگتن- پاریس- لندن علیه اهدافی در سوریه تمجید کرد و در عین حال مدعی شد که تداوم حضور ایران در این منطقه، سوریه را در معرض خطر قرار می دهد.

گفتنی است که نیروهای نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه بامداد روز شنبه، چهاردهم آوریل، به بهانه دادن پاسخی دندان شکن به یک حمله شیمیایی ادعایی به شهر دوما در سوریه- که دولت قانونی بشار اسد را مسئول آن می دانند- به اهدافی در این کشور حمله کردند.

پس از این حمله، رئیس جمهور آمریکا از آمادگی این کشور برای ادامه حملات خود تا زمانی خبر داد که دولت «بشار اسد» رئیس جمهور قانونی سوریه استفاده ادعایی این کشور از تسلیحات شیمیایی را متوقف کند.

بنیامین نتانیاهو در بیانیه ای مکتوب اعلام کرد: «در ساعات ابتدایی صبح امروز، [نیروهای نظامی] آمریکا، فرانسه و انگلیس به رهبری واشنگتن نشان دادند که پایبندی و تعهد آنان تنها به اعلان اصول اخلاقی منحصر نمی شود»!

وی در ادامه این بیانیه ادعا کرد که «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه باید بفهمد که «تهیه و تدارک یک پایگاه برای ایران و نمایندگان آن [در خاک خود]، سوریه را در معرض خطر قرار می دهد!»