لابی وزیرخارجه انگلیس با همتای ایرانی خود درباره نازنین زاغری/وی از نظرسیستم قضایی کشور محکوم است
لابی وزیرخارجه انگلیس با همتای ایرانی خود درباره نازنین زاغری/وی از نظرسیستم قضایی کشور محکوم است

به گزارش گروه سیاسی صبح اقتصاد؛بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه نشستی را امروز (۲۰آذرماه) با رسانه های داخلی و خارجی در ساختمان کنفراس این وزارتخانه داشت که دراین نشست سوالاتی در حوزه خارجی مطرح و سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور به سوالات پاسخ دادند. بهرام قاسمی در […]

به گزارش گروه سیاسی صبح اقتصاد؛بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه نشستی را امروز (۲۰آذرماه) با رسانه های داخلی و خارجی در ساختمان کنفراس این وزارتخانه داشت که دراین نشست سوالاتی در حوزه خارجی مطرح و سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور به سوالات پاسخ دادند.

بهرام قاسمی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت نازنین زاغری و محکومیت وی،گفت: یکی از موضوعاتی که جانسون وزیر خارجه انگلیس در تهران مطرح کرد موضوع خانم نازنین زاغری بود که انها بدنبال مسیری برای آزادی ایشان هستند.
وی در ادامه افزود:چون نازنین زاغری دوتابعیتی و از نظر ما ایرانی می باشد و به لحاظ سیستم قضایی ایران محکوم است و باید دوران محکومیتش را طی کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور با بیان اینکه این موضوع یک مسئله قضایی است،تصریح کرد:هرآنچکه سیستم قضایی کشور درباره ایشان تصمیم بگیرد قطعی و لازم الاجراست.