نشست ویژه رسول خادم با وزیر ورزش برگزار شد
نشست ویژه رسول خادم با وزیر ورزش برگزار شد

جلسه ویژه رسول خادم و وزیر ورزش با رویکرد حل پرونده علیرضا کریمی در مجامع بین المللی برگزار شد و با کسب حمایت دولت همراه بود.  جلسه بحث و بررسی پیرامون کشتی ایران و مشکلاتی که در ابعاد بین المللی برای فدراسیون کشتی بوجود آمده ، صبح امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط در […]

جلسه ویژه رسول خادم و وزیر ورزش با رویکرد حل پرونده علیرضا کریمی در مجامع بین المللی برگزار شد و با کسب حمایت دولت همراه بود.

 جلسه بحث و بررسی پیرامون کشتی ایران و مشکلاتی که در ابعاد بین المللی برای فدراسیون کشتی بوجود آمده ، صبح امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط در دفتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار و پیرامون حمایت از کشتی ایران در خصوص پرونده علیرضا کریمی، موارد مختلفی مطرح شد.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون برون رفت از شرایط کنونی پرداختند و بحث و بررسی پیرامون چگونگی حمایت از کشتی ایران به عنوان پرافتخارترین ورزش المپیکی کشورمان صورت گرفت.

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در پایان این جلسه اظهار داشت: نقطه نظراتی ارائه و در نهایت قرار شد با توجه به اطلاعات و مستنداتی که در اختیار داریم، بررسی انجام شود و حمایت هایی از کشتی ایران صورت گیرد.