برپایی نمایشگاه «هنر جدید» بر پایه نمایشنامه ای از ژان پل سارتر
برپایی نمایشگاه «هنر جدید» بر پایه نمایشنامه ای از ژان پل سارتر

نمایشگاه هنر چیدمان (اینستالیشن آرت) تعدادی از هنرمندان به انتخاب محمدرضا شریف زاده در گالری تِم برپاست که بر اساس نمایشنامه «گوشه نشینان آلتونا» اثر ژان پل سارتر اجرا شده است.  نمایشگاه گروهی «هنر جدید» نمایشگاه هنر چیدمان (اینستالیشن آرت) تعدادی از هنرمندان است که با تکنیک های مختلف توسط نسرین امیری، امیر حبیب الله […]

نمایشگاه هنر چیدمان (اینستالیشن آرت) تعدادی از هنرمندان به انتخاب محمدرضا شریف زاده در گالری تِم برپاست که بر اساس نمایشنامه «گوشه نشینان آلتونا» اثر ژان پل سارتر اجرا شده است.

 نمایشگاه گروهی «هنر جدید» نمایشگاه هنر چیدمان (اینستالیشن آرت) تعدادی از هنرمندان است که با تکنیک های مختلف توسط نسرین امیری، امیر حبیب الله زاده، بهاره شاهین، محسن عباسی، محمدحسین عسگری، سارا موسوی، گلناز نیلفروشان، عطیه ودود و افق یزدانی اجرا شده است.

نمایشگاه گروهی «هنر جدید» از ۴ تا ۱۰ اسفند در گالری تِم برپاست و هر روز هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ برای اجرای کار خودشان در گالری حضور دارند.

سارا موسوی یکی از هنرمندان حاضر در نمایشگاه «هنر جدید» درباره کارهای هنری این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه بر پایه بخشی از نمایشنامه «گوشه نشینان آلتونا» نوشته ژان پل سارتر است و هر کدام از هنرمندان حاضر با توجه به ذهنیتی که خودشان از آن نمایشنامه می گرفتند و انتخابی که توسط محمدرضا شریف زاده شده بود، کارهایشان را اجرا و ارایه کردند.

وی در مورد اثری که در این نمایشگاه ارایه کرده است، توضیح داد: آثار حاضر در این نمایشگاه جو عمومی انسان ها نسبت به هم را نمایش می دهد و اینکه خودمان را برای ساختن روزگار خودمان آماده می‌کنیم ولی به طرق مختلف، اتفاقاتی پیش می آید که خارج از انتظار ماست و این مساله باعث می شود آنچه که می‌خواهیم اتفاق نیفتد و کار من علاوه بر اجرا و چیدمان، صدا هم دارد، صدای نفس کشیدن یک انسان و بعد خفگی او.

استیتمنت نمایشگاه گروهی «هنر جدید» که بر اساس نمایشنامه «گوشه نشینان آلتونا» شکل گرفته عبارت است از: «تو با بخشیدن چیزی که مال خودت نبود به ما خیانت کردی. هر بار که تو به زندگی یکی از افراد دشمن رحم کردی ولو اینکه در گهواره بود، خون یکی از افراد ما را می ریختی.»