پاریس میزبان نمایشگاه عکس اساتید موسیقی معاصر فارسی‌زبان خواهد بود
پاریس میزبان نمایشگاه عکس اساتید موسیقی معاصر فارسی‌زبان خواهد بود

نمایشگاه عکس اساتید موسیقی معاصر فارسی‌زبان سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان در پاریس به نمایش در خواهد آمد. به گزارش روابط عمومی جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا، این رویداد هنری که در ژانویه ۲۰۱۸ در پاریس برگزار می‌شود، میزبان نمایشگاه عکس اساتید موسیقی فارسی زبان معاصر خواهد بود. این مجموعه ارزشمند که حاصل تلاش فروغ […]

نمایشگاه

نمایشگاه عکس اساتید موسیقی معاصر فارسی‌زبان سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان در پاریس به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا، این رویداد هنری که در ژانویه ۲۰۱۸ در پاریس برگزار می‌شود، میزبان نمایشگاه عکس اساتید موسیقی فارسی زبان معاصر خواهد بود.

این مجموعه ارزشمند که حاصل تلاش فروغ بهمن‌پور پژوهشگر موسیقی و عکاس است، در نخستین جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا روی دیوار می‌رود.

فروغ بهمن‌پور با اشاره به اینکه این مجموعه ارزشمند در طول بیست سال جمع‌آوری شده است، گفت: در طول دو دهه تصاویر دیده نشده‌ای از اساتید موسیقی و خوانندگان مطرح فارسی زبان ایرانی، افغانستانی و تاجیکی را جمع‌آوری کرده‌ام.

او ادامه داد: حدود پنج هزار تصویر گردآوری شده که تعداد محدودی از این تصاویر تا به حال در ایران و اروپا به نمایش درآمده است. با توجه به رویکرد جشنواره پارسی‌زبانان بیشک نمایش این آثار برای مخاطبان فارسی زبان اروپا مایه خوشحالی است.

انجمن فرهنگی- هنری پرشیانا قرار است ژانویه ٢٠١٨ نخستین جشنواره هنری فارسی زبانان اروپا را در پاریس برگزار کند.